رئیس کل دادگستری استان ایلام: شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل و اوباش در ایلام تهیه شده است

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل و اوباش در ایلام تهیه شده است.محمد رزم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اجرای حکم اعدام الف. م و هشدار به اراذل و اوباش و متجاوزین به حدود شرع مقدس اسلام اظهار داشت: در پرونده‌ای که مربوط به […]

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل و اوباش در ایلام تهیه شده است.
محمد رزم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اجرای حکم اعدام الف. م و هشدار به اراذل و اوباش و متجاوزین به حدود شرع مقدس اسلام اظهار داشت: در پرونده‌ای که مربوط به متهم الف. م به دلیل عمل منافی عفت بود پس از انجام رسیدگی‌های فوری و دقیق در دادگاه کیفری یک استان حکم اعدام متهم صادر و این رای در دیوان عالی کشور تایید شد.

 

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پس از قطعیت حکم اجازه اجرای آن از ریاست معظم قوه قضائیه تقاضا و ایشان نیز پس از بررسی مجدد و به اتکا دلایل روشن موجود در پرونده، مجوز اجرای رای را صادر فرمود و اعاده دادرسی محکوم علیه نیز رد و سحرگاه امروز با رعایت مقررات شرعی نسبت به اجرای آن اقدام شد.
رئیس شورای قضایی استان ایلام افزود: حدود اسلامی در هیچ شرایطی در جامعه اسلامی تعطیل بردار نیست و تاخیر در اجرا نیز مجوز شرعی ندارد.
رزم با هشدار شدید به افراد اراذل و اوباش و معترضین به نوامیس مردم و مزاحمین برای اطفال و بانوان تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و همکاری‌های مستمر، جدی و ستودنی بین دستگاه قضائی، انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و همه دلسوزان نظام در استان ایلام شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل و اوباش تهیه شده و فعالیت آنان به صورت روزانه و دقیق کنترل و رصد می‌شود و این افراد باید بدانند که در صورت تداوم رفتارهای هنجارشکنانه و خلاف شرع و قانون خود، در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم و دستگاه قضایی استان بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم اراذل و اوباش با عبرت گرفتن از سرنوشت محتوم تبهکاران که زندان و حبس و گاها نیز اعدام است، از اعمال زشت خود دست برداشته و به آغوش جامعه اسلامی برگردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اجرای این رای موجی از رضایت مردمی را بدنبال داشته و با اعلام حمایت از دادگستری استان ایلام، تداوم برخورد قاطعانه با بزهکاران بخصوص در جرائم خشن را خواستار شدند.

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}