رسانه ستون فقرات جهاد تبیین است / عملیات وعده صادق، بازدارنده و امیدآفرین

پویاخبر - جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در اختتامیه رویداد رسانه‌ای جام امید رسانه را ستون فقرات جهاد تبیین دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ بر ایدئولوژی های حاکم غلبه گفتمانی پیدا کرد و این باعث جبهه بندی و دشمنی با ایران اسلامی از همان آغاز پیروزی بود.
وی بکارگیری حکام وابسته برای نیل به اهداف استعماری را شیوه نظام سلطه در پیش از انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران این بازی را به هم زد و مانعی بر غارت ثروت و آورده ملتها توسط استعمارگران شد.
وی از جمله پیشرفت‌های ایران را که خیره کننده است، کسب رتبه های جهانی در زمینه هایی نظیر فناوری سلول های بنیادی، فارغ التحصیلی مهندسان عمران، ساخت و ساز سدها، تولیدات فناوری های نانو، فضایی،پرتاب ماهواره، هواپیمایی، کاهش مرگ و میر، قدرت نظامی، هوش مصنوعی، چرخه سوخت هسته ای، علم هوش مصنوعی، ژنتیک، ناباروری، مقابله با بیماری کرونا، تولید بیماری های خاص، پیوند اعضا و غیره عنوان کرد.
وی یکی دیگر از نمونه های موفقیت و پیشرفت  ایران را در حوزه زنان عنوان و گفت: قبل انقلاب فارغ التحصیلان دانشگاهی زن ۶درصد بودند که امروز بر اساس آخرین اعلام ۴۴ درصد رسیده است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای عملیات و عده صادق  اقدامی غرور آفرین، اقتدارزا و دارای اثر باز دارندگی جهانی بود.
وی به ویژگیهای پیدا و پنهان این عملیات بی بدیل و موثر پرداخت و اضافه کرد: بومی بودن فن آوری و تجهیزات نظامی به کار رفته ، اقدام مستقیم و بدون واسطه جمهوری اسلامی ایران  علیه رژیم صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته، اعلام قبلی و خود داری از اصل غافلگیری در این عملیات و حمله مفید و دقیق به مراکز نظامی و حفاظت شده اسرائیل توسط  قدرت‌ های مهم اروپایی و آمریکایی از شاخص ترین و منحصر به فرد ترین خصوصیات این عملیات بزرگ و فراگیر در سطح منطقه و جهان بود.
#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#ایلام_قهرمان
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#گروه_رسانه_ای_پویاخبر