رستمی قهرمان وزنه برداری جهان: دوست دارم امروز با رئیس جمهور گفت وگو کنم

  پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):قهرمان وزنه برداری جهان با ابراز خرسندی از برگزاری ظیافت افطاری رئیس جمهوری با قهرمانان ورزشی کشور و تاثیر به سزای این دیدار در ایجاد انگیزه و دلگرمی ورزشکاران، گفت: دوست دارم امروز شرایطی فراهم شود تا با دکتر روحانی و دکتر گودرزی گفت و گو کنم.کیانوش رستمی، رکورددار […]

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):
قهرمان وزنه برداری جهان با ابراز خرسندی از برگزاری ظیافت افطاری رئیس جمهوری با قهرمانان ورزشی کشور و تاثیر به سزای این دیدار در ایجاد انگیزه و دلگرمی ورزشکاران، گفت: دوست دارم امروز شرایطی فراهم شود تا با دکتر روحانی و دکتر گودرزی گفت و گو کنم.
کیانوش رستمی، رکورددار جهان در وزن ۸۵ کیلوگرم، مدت ها است به صورت انفرادی خود را برای المپیک ریو آماده می کند.
وی درباره تمرینات خود گفت: زمان کمی تا آغاز رقابت های المپیک باقی مانده و من مدت ها است تمریناتم را کاملاًحرفه ای و به صورت انفرادی انجام می دهم.
رستمی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات بدون مربی تاثیری در روند پیشرفت وی ایجاد کرده است، اظهار داشت: من تمریناتم بر اساس تحقیقات بسیار و برپایه علم روز دنیا است که همین مسئله باعث رکورد شکنی من شده است.
دارنده مدال نقره المپیک با تاکید به این نکته که یک مربی خوب در روند پیشرفت وزنه بردار بسیار موثر است، افزود: با استفاده از تجربیان مربیان پیشین ، سبک جدیدی برای تمرینات خود پیش گرفته ام که امیدوارم به موفقیت در ریو دوژانیرو منجر شود.
وی همچنین در واکنش به این سوال که پس از طی دوران قهرمانی، از این سبک تمرینات برای مربی گیری استفاده خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بعید است سراغ مربی گری بروم اما با تجربیات ارزشمندی که طی این ماه ها کسب کرده ام به وزنه برداری کشور کمک خواهم کرد.
کیانوش رستمی که رقابتی تنگانگ با اوکولف وزنه بردار روس در المپیک پیش رو دارد، در خصوص شانس خود برای کسب نشان طلای این رقابت ها، اظهار داشت: در مسابقاتی که پیش از جام فجر در روسیه برگزار شد، هفده کیلو بیشتر از این حریف وزنه زدم که امیدوارم در صورت محیا بودن شرایط، این اتفاق تکرار شود.
رکورددار وزنه برداری جهان با تاکید به این نکته که در فدراسیون هیچ تفاوتی بین وی و دیگر اعضای تیم وجود ندارد، گفت: فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در حد توان از من حمایت کرده اند که امیدوارم نگاه ویژه تری نسبت به من داشته باشند.
وزنه بردار اعزامی به المپیک ریو در ادامه در خصوص مراسم افطاری رئیس جمهور با قهرمانان ورزشی کشور، که به گفته وی تاثیر به سزایی در ایجاد انگیزه و دلگرمی ورزشکاران دارد، اظهار داشت: امیدوارم امروز فرصتی برای گفت و گو با دکتر روحانی و وزیر ورزش و جوانان فراهم شود.
کیانوش رستمی که رکورد جهان را زده است ومدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه خود دارد، پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ آپتی آئوخادوف روس، پس از چهار سال به گردن آویز نقره این رقابت ها دست یافت که امیدوار است پاداش وی بر اساس این مقام در نظر گرفته شود./وزارت ورزش و جوانان

 

انتهای پیام/*