رشد چهار برابری کمک های دولت یازدهم به شهرداری های استان ایلام

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: میزان کمک های دولت یازدهم به شهرداری های این استان در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲ بیش از چهار برابر رشد داشته است.     عباداله باقری اظهار کرد: دولت یازدهم سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ار منابع مختلف به شهرداری […]

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: میزان کمک های دولت یازدهم به شهرداری های این استان در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲ بیش از چهار برابر رشد داشته است.

 

 

عباداله باقری اظهار کرد: دولت یازدهم سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ار منابع مختلف به شهرداری های این استان کمک کرد که این میزان کمک در سال ۹۲ تنها ۳۷۰ میلیارد ریال بود.
وی افزود: همچنین دولت یازدهم سال گذشته برای نخستین بار ۴۰۰ میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به شهرداری های استان ایلام اختصاص داد.
باقری تاکید کرد: پارسال همچنین ۲۲ هزار تن قیر رایگان از طرف وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به منظور آسفالت معابر شهری در اختیار ۲۵ شهرداری این استان قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام با بیان اینکه با همت و کمک دولت ساختار ۲۵ شهرداری این استان اصلاح شده است، گفت: ساختار سازمانی شهرداری های استان تا پیش از این سنتی و قدیمی بود اما اکنون ساختار آنها بر اساس نیاز روز و وظایف شهرداری ها اصلاح شده است.
باقری اضافه کرد: علاوه بر اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها از مهمترین اقدامات دولت یازدهم به منظور تقویت شهرداری ها تهیه و تدوین چهار لایحه شامل اداری استخدامی شهرداری ها، درآمد پایدار شهرداری ها، مدیریت شهری و اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است که برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج سرشماری سال گذشته ۳۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر معادل ۶۸ درصد جمعیت استان ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفری ایلام در مناطق شهری زندگی می کنند./ایرنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}