سارق احشام در چرداول دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول از شناسائي و دستگيري سارق احشام در حين انتقال گوسفندان سرقتي خبر داد.   “سرهنگ جهانگير زارعي ” با اعلام اين خبر گفت: در پي تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰مبني بر سرقت احشام توسط راننده و سرنشينان يک دستگاه سمند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران کلانتري ۱۱آسمان آباد  […]

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول از شناسائي و دستگيري سارق احشام در حين انتقال گوسفندان سرقتي خبر داد.

 

“سرهنگ جهانگير زارعي ” با اعلام اين خبر گفت: در پي تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰مبني بر سرقت احشام توسط راننده و سرنشينان يک دستگاه سمند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران کلانتري ۱۱آسمان آباد  شهرستان چرداول قرار گرفت.
وي افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام  شدند که در حين مراجعه به محل وقوع، خودرو حامل احشام مسروقه را شناسائي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چرداول يادآور شد: سارقان با خودروي سمندي که در اختيار داشتند با مشاهده مأموران، بدون توجه به اخطارهاي مکرر قصد فرار از منطقه را داشتند که در يک عمليات تعقيب و گريز در نهايت خودرو متوقف و يک نفر سارق دستگير  و  تلاش براي دستگيري دو نفر همدست وي ادامه دارد.
سرهنگ زاعي خاطر نشان کرد:پس از کشف احشام مسروقه از داخل خودرو در بررسي از شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو نيز داراي سابقه سرقت در يکي از استان هاي  کشور است.
وي تصريح کرد: احشام مکشوفه تحويل مالباخته و سارق به همراه خودرو جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چرداول در پايان از شهروندان خصوصاً صاحبان احشام خواست:تا در صورت مراجعه افراد غريبه جهت خريد احشام سريع به آنها اعتماد نکرده و به محل نگهداري احشام خود راه ندهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، سريعاً مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰  اطلاع دهند.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}