سردار «نورعلی یاری»؛ فرمانده انتظامی ایلام: قرارگاه امام علی(ع) برای اربعین برنامه‌ریزی می‌کند/ خبرنگاری حرفه‌ای مهم و رسالتی خطیر است که هرکسی نمی‌تواند در این حوزه اثرگذار باشد

فرمانده انتظامی ایلام گفت: برای تأمین امنیت زائران اربعین مرز مهران در حال برنامه‌ریزی هستیم  و در این راستا قرارگاه امام علی(ع) عملیات‌های پلیس در تمام حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در ستاد انتظامی استان تشکیل‌شده است.   سردار «نورعلی یاری» در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای مهم و رسالتی خطیر […]

فرمانده انتظامی ایلام گفت: برای تأمین امنیت زائران اربعین مرز مهران در حال برنامه‌ریزی هستیم  و در این راستا قرارگاه امام علی(ع) عملیات‌های پلیس در تمام حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در ستاد انتظامی استان تشکیل‌شده است.

 

سردار «نورعلی یاری» در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای مهم و رسالتی خطیر است که هرکسی نمی‌تواند در این حوزه اثرگذار باشد چون کاری سخت است و ظرافت‌های خاص خود را دارد.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در تولید امنیت، ادامه داد: رسانه در عرصه‌های مختلف به‌خوبی از انقلاب و نظام پشتیبانی کردند که نمونه‌ی این حمایت را در فتنه ۸۸ شاهد بودیم.
یاری با اشاره به اینکه قدرت دفاعی و دیپلماسی ایران اسلامی دشمنان را زمین‌گیر کرده، تصریح کرد: اگر همه مسئولان دستورات و رهنمودهای رهبری را انجام دهند از گردنه و پیچ تاریخی تحریم هم عبور می‌کنیم و نظام سرفراز می‌شود.
فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: در حوزه تأمین نظم و امنیت در استان تدابیر خوبی اندیشیده شده و از همه مهم‌تر برای تأمین امنیت زائران اربعین مرز مهران در حال برنامه‌ریزی هستیم  و در این راستا قرارگاه امام علی(ع) ویژه عملیات‌های پلیس در تمام حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در ستاد انتظامی استان تشکیل‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم دغدغه‌های زائران در سال گذشته رفع شود که زائران در کمال امنیت و سلامت زائران در این رزمایش شرکت کنند، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت بخصوص در ایام اربعین با تمام توان برخورد می‌کنیم و قاطعیت تمام به رخ مخلان کشیده می‌شود.
فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه زائران اربعین مرز مهران هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و تمام رده‌های پلیس با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی پای‌کار هستند، ادامه داد: ورودی‌ها و گلوگاه‌های ایلام برای قاچاقچیان ناامن شده و اجازه ورود کالای قاچاق نمی‌دهیم چون قاچاق خط قرمز پلیس ایلام است و به‌هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آییم.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی به‌تنهایی کارساز نیست، گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید به‌صورت جدی پای‌کار بیایند و در حال حاضر عملکرد آن‌ها کفایت نمی‌کند.
یاری با تأکید بر اینکه عدم جاده مناسب موجب نگرانی مردم استان شده و ایلام در همه عرصه‌ها برای حفظ نظام و انقلاب پای‌کار بوده‌اند ، افزود: مسئولان ارشد نظام به جاده‌های ایلام توجه ویژه کنند.
وی به استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی اشاره کرد و گفت: مبارزه با اراذل اوباش و مزاحمان نوامیس مردم در دستور کار پلیس استان است./ایسنا 

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}