سرپرست فرمانداری ایوان: دولت تدبیر و امید با ایجاد ستاد ساماندهی جوانان ، در راستای حفظ جایگاه و رفع مشکلات آنان تلاش می کند

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ایوان، با موضوع آسیب های اجتماعی، در سالن جلست فرمانداری و به ریاست احسان اکبری ، سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.   اکبری در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی، جوانان را مهمترین ذخایر و سرمایه های جامعه بشری برشمرد؛ و ضمن اشاره […]

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ایوان، با موضوع آسیب های اجتماعی، در سالن جلست فرمانداری و به ریاست احسان اکبری ، سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

اکبری در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی، جوانان را مهمترین ذخایر و سرمایه های جامعه بشری برشمرد؛ و ضمن اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار آنان در ایجاد توسعه پایدار گفت: یکی از دغدغه های اصلی مسئولین، برنامه ریزی صحیح و متناسب با مطالبات و توانمندی های جوانان و ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت ها و استفاده از استعدادها و توانایی های آنان می باشد. وی با اشاره به شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و نقش جوانان در این مسیر گفت: جوانان ما با فداکاری و از جان گذشتگی و با تبعیت از فرامین رهبری، انقلاب را به پیروزی رساندند؛ و هم اکنون نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری، در راستای اهداف و آرمانهای نظام در تلاش هستند؛ و رهبر انقلاب با بیان این جمله که جوانان در هر جامعه ای محور حرکت هستند، جوانان را در رأس تمام حرکت ها دانستند.
اکبری در ادامه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با ایجاد ستاد ساماندهی جوانان در صدد حفظ جایگاه آنان و تلاش برای رفع مشکلات و موانع این قشر پویا و آینده ساز جامعه می باشد؛ و گامهای بلند و مؤثری در این مسیر نیز برداشته است. در ادامه خانیان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی جوانان، گزارشی از مجموعه اقدامات و عملکرد این ستاد ارائه نمود ؛ و پس از بیان نقطه نظرات اعضاء ستاد ، تصمیماتی در راستای اجرای برنامه ها و اهداف مورد نظر آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}