شریف نیا، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام: عملکرد نهادهای دولتی باید در اختیار رسانه‌های محلی استان قرار بگیرد

مدیر کل روابط عمومی استانداری  با گرامیداشت هفته دولت؛ دوم تا هشتم شهریورماه راکه یاد شهیدان والا مقام”رجایی”و” باهنر” مزین است و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی میهن اسلامیمان تبریک گفت. و یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر که از […]

مدیر کل روابط عمومی استانداری  با گرامیداشت هفته دولت؛ دوم تا هشتم شهریورماه راکه یاد شهیدان والا مقام”رجایی”و” باهنر” مزین است و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی میهن اسلامیمان تبریک گفت. و یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر که از الگوهای شایسته خدمتگزاری به مردم عزیز می‌باشند را گرامی داشت.

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر:
علی احسان شریف نیا، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پویاخبر با اعلام این مطلب که تمامی ادارات، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بیمه‌ها، بانک‌ها  و سایر دوایر دولتی موظفند عملکرد خود را همزمان با هفته دولت به صورت مستقیم در اختیار مطبوعات محلی قرار دهند، خاطرنشان ساخت: ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و آگاهی بخشی اقدامات آنان به مردم ضروری است.
وی تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب در جهت پاسخگویی به مردم و آگاهی جامعه از خدمات و برنامه‌های دولت از اهداف این تصمیم است.
شریف‌نیا در پایان گفت: گزارش اقدامات نهادها باید به صورت مدون و قانونی و حداکثر در یک صفحه باشد و در اختیار رسانه‌های محلی و سایت های مجاز خبری قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر، احسان شریف نیا که در کارنامه‌ی سوابقش می‌توان به  بخشدار هلیلان، نماینده تام الاختیار استاندار در امور عمرانی و سطوح مختلف اداری در واحدهای مختلف استانداری و… اشاره کرد.

 



انتهای پیام/*

 

 

 

 

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}