ششمین کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر در تهران برگزار شد

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر:ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کشور و با موضوع روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.   در این همایش که با ارائه‌ی مقالات و سخنرانی‌های تخصصی شخصیت‌های برجسته روابط‌عمومی همراه بود، دکتر علی جهانی صاحب‌نظر و مدرس علوم‌ارتباطات […]

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر:
ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کشور و با موضوع روابط‌عمومی، صنعت و رهبری تغییر در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

در این همایش که با ارائه‌ی مقالات و سخنرانی‌های تخصصی شخصیت‌های برجسته روابط‌عمومی همراه بود، دکتر علی جهانی صاحب‌نظر و مدرس علوم‌ارتباطات با شرکت در پنل تخصصی با موضوع بررسی نقش بنگاه‌های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خویش پرداخت.
وی همچنین در بخش دیگر از سخنرانی خویش بر اهمیت و ضرورت توجه به جایگاه ارزشمند روابط‌عمومی‌ها در سازمانها، نهادها و شرکت‌ها بعنوان کانون‌های اصلی در ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تأکید کرد.
شایان ذکر است در ادامه‌ی این کنفرانس از دکتر علی جهانی بعنوان استاد و صاحب نظر در حوزه‌ی علوم‌ارتباطات و از مدیران توانمند در عرصه‌ی روابط‌عمومی که در کارنامه درخشان خویش مدیریت روابط‌عمومی بانک‌های مرکزی، صادرات ایران، پارسیان و… را به ثبت رسانیده با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

 

 

 

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}