شهرداری دلگشا و نیمه ای پر از تلاش

مهندس علی جعفریان شهردار دلگشا و اکرام حاجی بیگی عضو شورای  اسلامی دلگشا در گفتگویی به بیان انجام پروژها و کارها ی   صورت گرفته در شهرداری دلگشا و شورای این شهر در نیمه دوم سال ۹۵ پرداختند.   ‌جعفریان با اشاره به اجرای روکش آسفالت معابر و خیابانها و کوچه های سطح شهر دلگشا از […]

مهندس علی جعفریان شهردار دلگشا و اکرام حاجی بیگی عضو شورای  اسلامی دلگشا در گفتگویی به بیان انجام پروژها و کارها ی   صورت گرفته در شهرداری دلگشا و شورای این شهر در نیمه دوم سال ۹۵ پرداختند.

 

‌جعفریان با اشاره به اجرای روکش آسفالت معابر و خیابانها و کوچه های سطح شهر دلگشا از محل قیر رایگان و با اعتبارات داخلی و عمرانی شهر داری دلگشا به مساحت ۴۰۰۰۰چهل هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون ریال ادامه داد:  جذب ۳۰۰تن قیر رایگان از محل بند ۵قانون بودجه شهرداریهای زیر بیست هزار نفر وفاقد کمربندی از وزارت راه و شهرسازی و انجام موزاییک فرش معابر و پیاده روها به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در سطح شهر دلگشا از دیگر اقدامات این شهرداری به شمار می رود.
 این مسئول از خرید یک دستگاه ماشین پیک تنظیف جهت حمل پسماند سطح شهر از سازمان شهرداریها سخن به میان آورد.
شهردار دلگشا با بیان این که رنگ آمیزی جداول خیابانهای سطح شهر به طول چهار هزار متر و از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده، خاطرنشان کرد: شهرداری دلگشا در نظر دارد تا پایان سال نودو پنج جهت ایجاد منابع پایدار برای شهرداری دلگشا نسبت به ایجاد کارگاه زودبازده اقدام نماید.
در ادامه اکرام حاجی بیگی عضو شورای شهر دلگشا از همکاری و تعامل مثبت  مهندس علی جعفریان شهردار دلگشا، ریاست و اعضای محترم شورای شهر دلگشا، فرماندار محترم شهرستان ملکشاهی جناب آقای دکتر قاسمی، مدیرکل امور شهری و معاونت محترم استانداری تقدیر به عمل آورد./فرشته قاسمیان

مهندس علی جعفریان شهردار دلگشا

 

 

مهندس اکرام حاجی بیگی عضو شورای اسلامی دلگشا 

 

 

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}