شهید رئیسی در مسیر الهی گام برداشت و امید را در دل مردم زنده کرد

پویاخبر - حجت الاسلام الله نور کریمی تبار،امام جمعه ایلام در نشستی که، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، شهادت خادم‌الرضا و همراهان عزیز ایشان در سانحه سقوط بالگرد، را تسلیت گفت.

امام جمعه ایلام خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور مردمی که در حین خدمت عاشقانه به دیدار معبود شتافت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و سه خلبان بالگرد که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، عزیزانی هستند که ملت ایران به خوبی قدر دان آنها بودند.

 

وی در ادامه بیان داشت: کسانی هستند که در زمان حیات و زندگیشان کمتر مورد توجه قرارمی گیرند، آیت الله رئیسی از این چهره هایی بود که ناشناخته ماند، اما بعد از شهادت ایشان، مردم ایران فهمیدند چه گوهر گرانبهایی را از دست داده اند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) افزود: امام (ره) تحولی را به انجام رساندند، که خیلی از پیامبران در طول تاریخ نتوانستند انجام دهند.

 

وی اظهار داشت: شهید جمهور توانست اسلام و تشییع را احیا کند و نظریات ارزشمندشان را در دنیا منعکس نماید به همین جهت آزادگان سراسر دنیا به ایشان اقتدا می کنند.

 

کریمی تبار اضافه کرد: ملت ایران و جهان اسلام مدیون و مرهون حضرت امام خمینی(ره) هستند چراکه ایشان به ایران و ایرانی عزت بخشید و امید را در دل مستضعفان جهان بیدار کرد.

 

امام جمعه ایلام در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: امید آفرینی در جامعه یک نیاز مبرم و واجب است، لذا بیان یک موفقیت میتواند امید آفرین باشد، ظرفیت ها و استعداد ها ی فراوانی در کشور وجود دارد و ما باید با استفاده از این ظرفیت ها امید را در دل قاطبه مردم زنده کنیم.

 

ایشان افزود: دشمن دنبال این است که مردم را ناامید کند، با توانمندی ها و ظرفیت هایی که در کشور ما وجود دارد، این ناامیدی باید به امید تبدیل شود و متاسفانه یکی از آسیب های جدی، انتشار شایعات است و یا اخباری که دشمن تولید می کند برای ناامید کردن جامعه، باید با امید افزایی و وحدت وبرداشتن قدم های مثبت، ارتقاء فرهنگ و اشتغال و..‌‌ دسیسه های دشمن را خنثی کرد.

 

کریمی تبار گفت: در استان ما ظرفیت های فوق العاده‌ای از لحاظ کار و اشتغال وجود دارد، بنابراین نقش اصحاب رسانه در این بین بخوبی آشکار می شود، وی افزود:اصحاب رسانه می توانند نقش آفرین باشند، و با تمام توان امید و روحیه تلاش و فعالیت را به جامعه تزریق نمایند.

وی ادامه داد: کسانی هستند که بی توجه به حرفهای اطرافیان با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش می کنند و در راه خدا از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند، بنابراین خدواند چنین انسان‌هایی را هدایت می کند و شهید رئیسی نمونه ای از چنین انسان‌هایی بود که در مسیر الهی گام برداشت.

 

امام جمعه ایلام خاطر نشان ساخت: آیت الله رئیسی توانست ۸ هزار مجتمع تولیدی که تعطیل شده بود را در خط تولید قرار دهند و تلاش فراوان ایشان برای اشتغال زایی و….‌ قابل تأمل است، همچنین تنش زدایی در میان کشور های همسایه یکی دیگر از وجوهات ارزشمند ایشان بود.

از طرفی عملیات بزرگ وعده صادق که زوایای پنهانش هنوز آشکار نیست و حتی پایگاه های آمریکا در منطقه نیز در مقابل این عملیات هیچ کاری نتوانستند انجام دهند، همه این اقدامات و همراهی های ايشان در راستای خدمت گذاری به مردم و حرکت در مسیر نظام و انقلاب بود.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ادامه داد: تلاش های آیت الله رئیسی و تیم ایشان باعث شد که زمینه فعالیت دشمن برای ناامید کردن مردم نابود شود، از طرفی ارتباط بین کشور های اسلامی بیشتر شد.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این سه سال بر افکار دنیا تاثیر بسیار داشت، به نحوی که خبر شهادت آیت الله رئیسی برای کشور های همسایه فقدانی بزرگ بود و اکثریت آنها اذعان داشتند که بهترین دوست و یاری که می توانستیم داشته باشیم ما را ترک کرد و خداحافظی با او برای ما بسیار سخت است، همه اینها نشان از دیپلماسی پویای شهید جمهور بود.

 

کریمی تبار اضافه کرد: رئیس جمهور رئیسی نعمت بزرگی بود که خداوند به ما عطا کرد، به رغم کم محبت هایی که نسبت به ایشان شد، اما وی دلسوز و خادم ملت بود و خدمات ارزنده ایشان هیچگاه از خاطر ملت ایران بیرون نخواهد رفت.

 

 

 

#

#

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر