صدور دستور مقام قضايي استان براي پلمپ قصابي هاي عامل كشتار غيرمجاز در روستاهاي مهدي آباد و شباب

به گزارش روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان ايلام، رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و مواد غذايي با اعلام اين خبر گفت با پيگيريهاي بعمل آمده توسط اداره كل دامپزشكي استان و ادارات دامپزشكي شهرستانهاي ايلام و چرداول، دستور پلمپ قصابي هاي غيرمجاز در روستاي مهدي آباد شهرستان ايلام و شباب شهرستان چرداول توسط […]

به گزارش روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان ايلام، رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي و مواد غذايي با اعلام اين خبر گفت با پيگيريهاي بعمل آمده توسط اداره كل دامپزشكي استان و ادارات دامپزشكي شهرستانهاي ايلام و چرداول، دستور پلمپ قصابي هاي غيرمجاز در روستاي مهدي آباد شهرستان ايلام و شباب شهرستان چرداول توسط مقام محترم قضايي صادر گرديد.

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
دكتر سعيد صيديوسفي افزود با توجه به خطر بروز بيماري تب كريمه كنگو و به منظور حفظ بهداشت و سلامت شهروندان،مقام محترم قضايي دستور پلمپ اين قصابي ها را صادر و با همكاري و همراهي نيروي محترم انتظامي پلمپ اين مراكز در حال انجام است و افراد متخلف به مراجع قضايي معرفي گرديدند.
وي افزود متأسفانه هيچ گونه نظارت شرعي و بهداشتي بر عرضه غيرمجاز گوشت در روستاهاي مهدي آباد و شباب صورت نمي پذيرد و به همين دليل سلامت افراديكه از اين اماكن نسبت به خريد گوشت اقدام مي كنند در معرض خطر است.
رئيس اداره نظارت بر بهداشت عمومي از مردم شريف استان درخواست نمود گوشت مورد نياز خود را از مراكز مجاز تحت نظارت دامپزشكي خريداري نمايند و در هنگام خريد به برچسب و مهر دامپزشكي توجه داشته باشند.
ايشان همچنين درخواست نمود مردم از خريد گوشت چرخ كرده آماده كه در برخي قصابي ها بصورت غيرمجاز عرضه مي شود خودداري نمايند.
وي در پايان از هم استاني هاي ارجمند درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در عرضه فرآورده هاي خام دامي موارد را با شماره تلفن چهار رقمي ۱۵۱۲ گزارش نمايند.


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}