صدور مجوز فعالیت هشت نشریه و پایگاه خبری در ایلام

کارشناس، مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مجوز فعالیت هشت نشریه و پایگاه خبری برای فعالان و علاقه مندان رسانه ای این استان امسال صادر شده است.     یونس قیطانی افزود: از این تعداد سه ماهنامه الکترونیک غیر برخط (تخصصی)، سه فصلنامه الکترونیک غیر برخط (تخصصی)، یک […]

کارشناس، مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مجوز فعالیت هشت نشریه و پایگاه خبری برای فعالان و علاقه مندان رسانه ای این استان امسال صادر شده است.

 

 

یونس قیطانی افزود: از این تعداد سه ماهنامه الکترونیک غیر برخط (تخصصی)، سه فصلنامه الکترونیک غیر برخط (تخصصی)، یک پکایگاه خبری و یک هفته نامه است که از هیات نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ پروانه فعالیت شده اند.
وی اظهار کرد: پارسال نیز در مجموع مجوز پنج نشریه شامل فصلنامه، هفته نامه و دو هفته نامه و مجوز هفت پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی در استان ایلام صادر شده است.
وی ادامه داد: اکنون درخواست سه ماهنامه، دو پایگاه خبری، چهار فصلنامه و چهار هفته نامه نیز در نوبت رسیدگی از سوی هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
با احتساب مجوز های صادره هم اکنون تعداد ۵۱ نشریه محلی شامل فصلنامه، ماهنامه، دوهفته نامه، هفته نامه و روزنامه، ۸۲ دفتر نمایندگی نشریات سراسری، ۱۶ دفتر نمایندگی خبرگزاری، ۲ دفتر پایگاه های اطلاع رسانی سراسری و ۲۶ دفتر پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجاز در استان فعالیت دارند.
حدود ۲۰۰ خبرنگار نیز در این دفاتر کار تهیه فرآورده های خبری شامل اخبار، گزارش، تحلیل، مقاله و عکس رسانه های نوشتاری و پایگاه خبری را بر عهده دارند./ایرنا

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros