صدور ۴ هزار و ۲۸۵ گواهينامه در ۹ ماه / ۲۱ آموزشگاه رانندگي در ايلام فعاليت دارند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با اشاره به فعاليت ۲۱ آموزشگاه رانندگي در اين استان گفت:در ۹ ماهه ابتدايي سال جاري ۴ هزار و ۲۸۵ گواهينامه صادر شده است.   سرهنگ”نورا… خادم”اظهار داشت:۲۱ آموزشگاه رانندگي در ايلام فعاليت دارند که از اين تعداد ۲ آموزشگاه پايه يکم و پايه دوم و ۶ آموزشگاه پايه […]

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با اشاره به فعاليت ۲۱ آموزشگاه رانندگي در اين استان گفت:در ۹ ماهه ابتدايي سال جاري ۴ هزار و ۲۸۵ گواهينامه صادر شده است.

 

سرهنگ”نورا… خادم”اظهار داشت:۲۱ آموزشگاه رانندگي در ايلام فعاليت دارند که از اين تعداد ۲ آموزشگاه پايه يکم و پايه دوم و ۶ آموزشگاه پايه سوم مي باشند.
وي ادامه داد:همچنين تعداد ۱۳ آموزشگاه رانندگي در سطح شهرستان ها فعاليت دارند.
رئيس پليس راهنماي و رانندگي استان ايلام گفت:در ۹ ماهه ابتدايي سال جاري بيش از ۶ هزار ۳۳۰ متقاضي اخذ گواهينامه به اين آموزشگاه ها مراجعه کرده اند که از اين تعداد،۴ هزار و ۲۸۵ نفر موفق به اخذ گواهينامه شده اند.
وي به پايان بخشش جريمه هاي دو برابري اشاره کرد و گفت:بررسي هاي اوليه نشان داده است که مردم استان استقبال خوبي از اين طرح به عمل آورده اند.
سرهنگ خادم در ادامه از تخلفات ساکن شامل”پارک ممنوع،ايستادن ممنوع و توقف دوبله،عدم رعايت حق تقدم،سرعت غيرمجاز،دور زدن ممنوع،ورود ممنوع”به عنوان مهمترين تخلفات راندگي در معابر درون شهري نام برد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان در پايان گفت:در ۹ ماهه ابتدايي سال جاري تعداد ۱۵۶۴ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۲۱۱ دستگاه موتورسيکلت به ارتکاب تخلفات حادثه ساز و عدم همراه داشتن مدارک توقيف و به پارکينگ منتقل شده اند.  

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}