عسگری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام عنوان کرد: ایجاد زمینه برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در اربعین

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام از بسترسازی برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در اربعین سال جاری خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته استانی ستاد اربعین کشور که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد، […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام از بسترسازی برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در اربعین سال جاری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته استانی ستاد اربعین کشور که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد، اظهار داشت زمینه مناسب برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در اربعین سال جاری فراهم شده است.
وی ابراز داشت: با راهبری کمیته فنی ستاد، چندین نقطه برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی در مسیرهای تردد زائران در استان ایلام مشخص شده است و در حال ثبت نام از متقاضیان فعالیت در این بخش هستیم.
عسگری با اشاره به مشکلات حادث شده در سنوات گذشته در زمینه تأمین نان زائران گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم آرد مورد نیازتأمین و در زمینه استقرار نانوائیهای سیار در شهر مهران نیز هماهنگی لازم صورت پذیرفته است.
وی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در خصوص موکب ها نیز ابراز داشت: فضای لازم برای موکب ها طراحی شده که در حال ساخت می باشند و همچنین بانک اطلاعات موکب داران نیز تهیه شده است.
رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان در خصوص نظارت بر عرضه خدمات به زائرین نیز گفت: هماهنگی های لازم در این خصوص با تعزیرات حکومتی استان صورت گرفته است.
وی همچنین در این جلسه از تجهیز مدارس شهر مهران به سرویس بهداشتی و حمام به منظور اسکان ۱۰۰ هزار زائر در شبانه روز خبر داد.

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}