فرماندار قروه: با اداراتی که صرفه جویی نکنند برخورد می شود

فرماندار قروه گفت: با توجه به مشکلات و تنگناهایی که وجود دارد با تشکیل یک کارگروه میزان مصرف آب، برق و گاز ادارات در پایان تابستان بررسی می شود و اداره ایی که صرفه جویی را رعایت نکند با آن ها برخورد خواهد شد.       پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):پرویز کولانی به […]

فرماندار قروه گفت: با توجه به مشکلات و تنگناهایی که وجود دارد با تشکیل یک کارگروه میزان مصرف آب، برق و گاز ادارات در پایان تابستان بررسی می شود و اداره ایی که صرفه جویی را رعایت نکند با آن ها برخورد خواهد شد.

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
پرویز کولانی به صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق در ادارات اجرایی تاکید کرد و افزود: نگاه مردم به مسئولان است، چرا که مسئولان در دایره حاکمیت و مسئولیت هستند اگر در صرفه جویی مراعات نکنند مردم نیز بی تفاوت می شوند.
وی اضافه کرد: فرماندار قروه با اشاره به اینکه در کمیته برنامه ریزی و اعتبارات عمرانی در سال جاری نگاه ویژه ای به مبحث آب و زیرساخت های شهرک های صنعتی شده است گفت: توجه به زیر ساخت های شهرک های صنعتی زمینه را برای حضور سرمایه گذار و تولید کننده فراهم می کند.
وی افزود: در کمیته برداشت گندم نهادهای دست اندرکار نباید بر کشاورزان سخت بگیرند و ضروری است به دلیل حجم بالای برداشت گندم در سیلوها و مراکز خرید به کشاورزان کمک کنند.
کولانی تکریم ارباب رجوع را خدمت به مردم دانست و گفت: باید نیاز کسانی که به یک اداره مراجعه می کنند و مشکلی دارند، حل شود.
وی افزود: طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مشارکت همگانی را می طلبد باید با نصب بنر، بروشور و برگزاری جلساتی با بخشداران، دهیاران و شوراها این طرح بزرگ را اطلاع رسانی کرد و هر کوتاهی قابل قبول نیست./ایرنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}