فرمانده انتظامي استان ایلام خبر داد: جمع آوري متکديان از امروز در ايلام کليد مي خورد

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر پشتيباني ناجا از دستگاه هاي دولتي در کاهش آسيب هاي اجتماعي گفت:از امروز متکديان شهر ايلام جمع آوري مي شوند.   سردار”نورعلي ياري”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، از تکدي گري به عنوان يک اقدام مقموم و زشت نام برد که چهره استان را مخدوش کرده […]

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر پشتيباني ناجا از دستگاه هاي دولتي در کاهش آسيب هاي اجتماعي گفت:از امروز متکديان شهر ايلام جمع آوري مي شوند.

 

سردار”نورعلي ياري”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، از تکدي گري به عنوان يک اقدام مقموم و زشت نام برد که چهره استان را مخدوش کرده است.
وي گفت:توقع اينست تمام دستگاه هاي ذيربط در جهت ريشه کني اين معضل اجتماعي بسيج شوند.
فرمانده انتظامي استان ايلام خاطر نشان کرد:نيروي انتظامي در جهت جمع آوري متکديان که فضاي عمومي جامعه را مخدوش مي کنند اقدامات قانوني خود را با هماهنگي مرجع قضايي انجام مي دهد.
وي گفت:در اجراي طرح جمع آوري متکديان که از اول شهريور ماه آغاز مي شود متکديان غير بومي پس از جمع آوري از استان خارج و متکديان بومي نيز تحويل مراجع ذيصلاح مي شوند.
سردار ياري در پايان با تاکيد بر پشتيباني نيروي انتظامي از ساير دستگاه هاي دولتي در اجراي طرح هاي مقابله با آسيب هاي اجتماعي،گفت:حفظ آرامش مردم اولويت پليس در اجراي ماموريت ها مي باشد.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}