فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: رسانه‌ها زوایای پنهان یوم‌الله ۹ دی را برای مردم و نسل جوان تبیین کنند

سردار سیدصادق حسینی در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: شهید بهشتی در دوران حیات خویش جمله معروفی داشت که انقلابی بودن مهم نیست اما انقلابی ماندن مهم است.فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سخنان این شهید والامقام اکنون مشخص و مبرهن شده که در آن زمان بارها بر آن تأکید داشت و […]

سردار سیدصادق حسینی در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: شهید بهشتی در دوران حیات خویش جمله معروفی داشت که انقلابی بودن مهم نیست اما انقلابی ماندن مهم است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سخنان این شهید والامقام اکنون مشخص و مبرهن شده که در آن زمان بارها بر آن تأکید داشت و آن را تکرار می‌کرد و این نشان از وسعت دید رهبران انقلاب بود.

 

وی ادامه داد: اکنون با گذشته حدود ۴ دهه از انقلاب مشخص می‌شود که انقلابی ماندن چقدر اهمیت دارد، حادثه عاشورا هم اینچنین بود در ابتدا عده‌ای با امام حسین(ع) همراه شدند و در نهایت تعداد کمی باقی ماندند.

* حادثه ۹ دی انقلاب سوم فکری و اعتقادی جبهه انقلاب اسلامی علیه استکبار بود
این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: در جامعه کنونی به راحتی خط و مرزهای اسلام ناب و اسلام سکولار قابل دیدن است، حادثه ۹ دی نیز به انقلاب سوم فکری و اعتقادی جبهه انقلاب اسلامی علیه استکبار و پیاده‌نظام استکبار در داخل کشور بود. حسینی تصریح کرد: انقلاب اول ساقط شدن نظام ستم‌شاهی بود، انقلاب دوم حرکت جنبشی دانشجویان علیه استکبار و سفارت وقت آمریکا و انقلاب سوم نیز در ۹ دی ۸۸ رخ داد و در واقع یک پالایش حقیقی بین جبهه حق و اسلام ناب و اسلام سکولار بوده که در جهان اسلام نیز شاهد آن هستیم. فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: نقش رسانه در ترویج معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خصوص در حادثه ۹ دی مانند نقش سنگرسازان بی‌سنگر برای رزمندگان است. وی ادامه داد: جبهه مهندسی و جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس در شب و روز عملیات سنگر می‌زد در حالی که خودش در تیررس مستقیم تیر دشمن بود، امروز نقش رسانه در معرفی ارزش‌های انقلاب هم اینچنین است و در واقع در تیررس بوده و دریافت ترکش‌های سیاسی باید حقایق جامعه را بیان کنید.
این فرمانده ارشد نظام و یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس اضافه کرد: باید زوایای پنهان حادثه ۹ دی در جبهه خودی و دشمن را تحلیل و موشکافی شود و برای جامعه قابل دسترس باشد.

* فتنه ۸۸ موضوع انتخابات و اعتراض به انتخابات نبود
حسینی تصریح کرد: فتنه ۸۸ موضوع انتخابات و اعتراض به انتخابات نبود بلکه اهداف شومی پشت پرده این سخنان بود که باید مردم و نسل جوان امروزی متوجه این موضوع باشند. فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: ماه‌ها قبل از انتخابات در کشور و حتی شهر ایلام سخنانی به گوش می‌رسید که بیان این سخنان عمق دشمنی با ولایت و نظام فتنه‌گران را مشخص می‌کند. وی ادامه داد: مسؤولان آمریکایی از جمله خانم کلینتون در آن دوران و حتی دوران نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری آمریکا به صراحت گفت از فتنه‌گران حمایت کرده است، فتنه‌گران پول‌های فراوانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپائیان و … دریافت کردند.

* دشمنان در برخورد با طوفان زلال جبهه انقلاب اسلامی شکست خوردند
این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: همه مخالفین انقلاب اسلامی اعم از ضد انقلاب، کمونیست، سلطنت‌طلب و سکولار و آمریکا و کشورهای پیاده‌نظامش در داخل و خارج کشور سوار بر کشتی مخالفت با نظام اسلامی شدند اما در برخورد با طوفان زلال جبهه انقلاب اسلامی شکست خوردند.
حسینی با بیان اینکه دشمن اینبار نیز از مردم و رهبری انقلاب شکست خورد، تصریح کرد: در راس بیداری قضیه ۹ دی اقدامات انقلابی رهبر معظم انقلاب بود که به عنوان ناجی کشتی هدایت انقلاب اسلامی موفق شدیم از این موضوع عبور کنیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اهالی رسانه استان ایلام از اینکه تصمیم گرفتند در ۹ دی دور هم جمع شوند یک حرکت انقلاب قابل تقدیر و تحسین است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم استان ایلام همواره پیشتاز و انقلابی بوده و این را در عمل ثابت کرده و حتی در سال ۸۸ در روز ۸ دی به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمده و این روز غرورآفرین را رقم زدند.
حسینی اضافه کرد: در ۹ دی وفاداری آحاد و لایه‌های مختلف جامعه به نظام، انقلاب و ارزش‌های نظام و به ویژه ارادت خاص مردم به امام حسین(ع) مشخص شد، حادثه ۹ دی را باید نگه داشت و از آن صیانت کرد.‌

* رسانه‌ها یوم‌الله ۹ دی را برای مردم و نسل جوان تببین کنند
حسینی تصریح کرد: همانطور که رسانه‌ها حوادث دوران انقلاب و امامین انقلاب را برای مردم تبیین می‌کنند باید قضیه ۹ دی را برای مردم تبیین کنند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: رسانه‌ها اخبار مردم، شور و نشاط مردم و زوایای پنهان را برای مردم تبیین کرده و در این راه بیش از گذشته تلاش کنند.
وی ادامه داد: مسؤولان و سیاسیون استان ایلام در سالروز حماسه ۹ دی شرکت فعال و پر شور داشته باشند و هر کس می‌تواند به صراحت موضع خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص کند.
حسینی اضافه کرد: هر مسؤولی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولیت دارد و از حقوق بیت‌المال در جایگاه مسؤول ارتزاق می‌کند باید در این مراسم شرکت کنند و معنا ندارد که در روز ۹ دی جلسه‌ای برگزار شود.

* مسافرت و مأموریت غیر ضروری در روز ۹ دی برای مسؤولان ایلام معنا ندارد
حسینی تصریح کرد: مسافرت و مأموریت غیر ضروری در روز ۹ دی برای مسؤولان سیاسی استان ایلام معنا و جایگاهی ندارد مگر آنکه موضوعات خاصی باشد که آن شرایط خاص خود را می‌طلبد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: حضور مسؤولان در یک برنامه دو ساعته در روز ۹ دی وظیفه شرعی، قانونی و دینی هر مسلمانی است به خصوص مسؤولان در این زمینه وظیفه دوچندانی دارند.
خبرگزاری فارس

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}