فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام: محصولات عشایر ایلام نیازمند برند است

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تصاویر شهادت مظلومانه و غرور آفرین شهید حججی مسابقه سلفی حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده قاره اروپا به همگان درس عزت و سربلندی و سرافرازی داد.       پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):سردار «سید صادق حسینی» در مراسم همایش تجلیل از […]

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تصاویر شهادت مظلومانه و غرور آفرین شهید حججی مسابقه سلفی حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده قاره اروپا به همگان درس عزت و سربلندی و سرافرازی داد.

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
سردار «سید صادق حسینی» در مراسم همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران استان، اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان یک کشور تاثیرگذار و محوری منشاء تحولات اساسی در منطقه و حتی جهان است، به گونه ای که بروز هر اتفاقی در داخل کشور بازتابی گسترده در محافل جهانی و منطقه ای دارد.
وی افزود: تصاویر شهادت مظلومانه و غرور آفرین شهید حججی مسابقه سلفی حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نماینده قاره اروپا به همگان درس عزت و سربلندی و سرافرازی داد.
حسینی با تاکید بر استفاده بهینه و تکیه بر امکانات و سرمایه های کشور افزود: به عنوان مثال استان ایلام با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص خود شرایط را برای تقویت هر چه بیشتر بخش دامپروری دارد.
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: عشایر و دامداران با وجود کمبودها و مشکلات و نیازهای بیشمار در بطن جریان اقتصاد مقاومتی قرار داشته و تولیدگر بخش عمده ای از نیازهای غذایی جامعه هستند.
وی یکی از مهمترین خلاء های استان در زمینه تولید محصولات غذایی را نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی و برندسازی محصولات و فرآورده های دامی برشمرد و گفت: استان ایلام با توجه به حجم زیاد تولیدات کشاورزی و دامی خود نیازمند یک برند مشخص برای معرفی محصولات خود به بازارهای داخل و خارج استان و حتی جهانی است.
حسینی ایجاد بازارهای خاص و ویژه فروش محصولات و تولیدات دامی و کشاورزی، برگزاری نمایشگاه های دائمی از محصولات زیربخش های کشاورزی، آموزش بهره برداران از علوم نوین دنیا در زمینه دامپروری و کشاورزی را از دیگر نیازهای جامعه عشایری و روستایی استان ایلام برشمرد. /ایسنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}