متن پیام خداحافظی مسئول روابط عمومی بانک صادرات ایران: امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی شبکه بانکی در دوره‌ی نسل جوان باشم

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر: علی جهانی؛ مسئول پیشین روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با انتشار پیام خداحافظی، از مدیریت و همکاران خود تشکر و قدردانی به عمل آورد.   ایشان در این پیام با بیان این که بدون هیچ ادعایی، به دعوت بانک صادرات ایران،  نه براي نام و نان، بلکه برای خدمت خالصانه حضور […]

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر: علی جهانی؛ مسئول پیشین روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با انتشار پیام خداحافظی، از مدیریت و همکاران خود تشکر و قدردانی به عمل آورد.

 

ایشان در این پیام با بیان این که بدون هیچ ادعایی، به دعوت بانک صادرات ایران،  نه براي نام و نان، بلکه برای خدمت خالصانه حضور یافته، خاطرنشان کرده است: « خدا را از اين بابت شاکرم و خرسندم که به نمایندگی از سوی همکاران بانک مرکزی، با انگیزه انتقال تجربیات و مختصر دانشم، مدتی از نزدیک در جمع کارکنان سخت کوش و صمیمی بانک بزرگ صادرات ايران قرار گرفتم؛ با آنان زیستم و در غم و شادیشان مشارکت کردم و همچون همه کارمندان بی هیچ تمایزی تمام توان و انرژي ام را براي تحقق اهداف و برنامه هاي بانك متمركز كردم».
جهانی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «درمدت کوتاه خدمتم، تعامل با رسانه ها، مدیران میانی، کارکنان دلسوز و نیز نهادهای درون و برون سازمان و ایجاد نظم ساختاری، خوش خلقی، امانت داری، قانون گرايي و پرهیز از هزینه سازی و افزایش سود بانک را سرلوحه برنامه هايم قرار دادم.»
مسئول پیشین روابط‌عمومی بانک صادرات ایران همچنین اظهار امیدواری کرده که در دوره ی نسل جوان شاهد انسجام، رشد و شکوفایی هرچه بيشتر شبکه بانکی کشور باشیم.
ایشان در ادامه با بیان اهداف خود در دوره‌ی مسئولیتش از جمله  انتقال تجربیات و یاری رسانی به مدیران بانك در دوران سخت و شرایط پرچالش با رويكرد حرفه اي گرايي و اخلاق مدارانه گفته است: برخی از اهدافم اگرچه اندک، محقق ولی مهمترین آن ها مجال و بستري برای پیاده سازیشان نیافتم و امكان كسب توفیق آنها از من گرفته شد.
جهانی در پايان برای شبکه بانکی كشور که نقش انکار ناپذیري در اعتلا و رشد اقتصادي  دارد، از خدای متعال پویایی بیشتر و توجه به اصول حرفه ای را صمیمانه خواستار شده است.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}