مدافعان حرم؛ غریب تر از شهدای گمنام

*اختصاصی پویا خبر/سیدداود سجادی اسدآبادیعشق به خانواده، زندگي و به هر چيز ديگري که دل و ذهن يک جوان را تسخير مي کند مي تواند براي خيلي از ما عامل وابستگي به دنيا و زرق و برق های دلفریب آن  باشد.   شاید خیلی از ما دایره آرامشی که درون آن قرار گرفته ایم، حاضر […]

*اختصاصی پویا خبر/سیدداود سجادی اسدآبادی
عشق به خانواده، زندگي و به هر چيز ديگري که دل و ذهن يک جوان را تسخير مي کند مي تواند براي خيلي از ما عامل وابستگي به دنيا و زرق و برق های دلفریب آن  باشد.

 

شاید خیلی از ما دایره آرامشی که درون آن قرار گرفته ایم، حاضر نیستیم حتی صدای بوق آرام یک ماشین آن را بهم بریزد، آن هم در عصری که ما زندگی می کنیم همه دنبال آرامش و محیطی امن برای خود و خانوده هایشان هستند. اما این روز ها صحبت از جوانانی است به نام  شهداي مدافع حرم در کنار  عشق ها و دلدادگي هاي شان، در پي محبوبي بزرگ بودند، آنقدر که وابستگي ها پاي شان و درراهي که انتخاب کرده بودند سست نکرد و  هیچ چیز نتوانست آنها را بلغزاند .
 توصيف هاي شهيد مهدي صابري یکی از شهدای مدافع حرم خطاب به پدرش گواه اين عشق و علاقه هاست. شهيد مهدي صابري فرمانده گروهان «حضرت علي اکبر (ع)» تيپ فاطميون در دفاع از حرم حضرت زينب (س) بود که در همين گروهان به معشوق خويش رسيد. متن ذیل، بخشي از وصيت نامه شهيد خطاب به پدر بزرگوارش است: «بابا، انصافا به حالت غبطه مي خورم. هميشه صد بر هيچ ازم جلوتر بودي. پدري رو در حقم تموم کردي و نشون دادي بهترين باباي دنيا هستي؛ دوستت دارم پدر. خدا مي دونه لذت بخش تر از زماني که دستت رو مي بوسيدم و صورتم رو مي بوسيدي تو عمرم نداشتم. و هيچ موقع از خودم بي نهايت متنفر نمي شدم الا وقتايي که دلت رو به درد مي آوردم… منو ببخش بابا»
با اين حال بسياري از جوانان و عاشقان اهل بیت در کشور عزیزمان به نيت دفاع از حرمين شريفين از خانه و شهرشان و تمام دلبستگي هاي شان دل کنده اند تا جنگ را در اين دوره و زمان با پوست و خون خود حس کنند. حتي در اين بين مجروح و يا شهيد شده اند اما خيلي وقت ها حتي غريب تر از شهداي گمنام بوده اند. ما همه روزه شاهد و نظاره گره رشادتها و ايثار مدافعان حرم، آن هم از جنس دفاع مقدس خودمان هستیم. بچه هاي مدافع حرم با شعار «کلنا عباسک يا زينب» مي جنگند و در اين راه از همه چيز خودشان گذشته اند.
در منطقه اي که به جرات می توان گفت ، در شرايط فعلي خطرناک ترين نقطه جهان است و گرگ های خونخوار داعش در آن منطقه حضور دارند که پیشینه درنده خوئی آنها از حیوانات خونخوار هم سبقت گرفته و هیچ صفت انسانی در آنها مشاهده نمی شود. بالاخره جنگ است و در جنگ هم شيريني و نقل و نبات پخش نمي کنند. ترس انسان گاهي از مردن است ولي اين که به چه نحوي کشته شود، متفاوت است. انگيزه مدافعان حرم، انگيزه الهي است و همه براي دفاع از اهل بيت(ع) آنجا حضور دارند.»
در شهرهاي مرزي سوريه از اقصي نقاط جهان نيروهاي تکفيري هجوم آورده اند و بين خودشان مناطق مختلف را تقسيم کردند.  و  هر روز به کشتار مردم بی گناه و ویرانی شهرها می پردازند و در هر جائی که وارد می شوند فقط به کشتارو نابودی می پردازند، اما در این میان بچه های شجاع مدافع حرم مردانه و بدون هیچ واهمه ای در مقابل آنها ایستاده اند.

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}