مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام : ️شفاف‌سازی و انضباط مالی از شاخصه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است

  مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان از جابجایی و تودیع و معارفه چند دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: شفاف‌سازی و انضباط مالی از شاخصه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی و ادارات کل استان‌ها قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از […]

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان از جابجایی و تودیع و معارفه چند دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: شفاف‌سازی و انضباط مالی از شاخصه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی و ادارات کل استان‌ها قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام ، قدرت فیض اللهی در جلسات تودیع و معارفه ذیحسابان چند دستگاه اجرایی ذیحسابی را یک شغل بسیار سخت عنوان و اظهار کرد: همکاران ذیحسابی استان همواره در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند.
وی افزود: اولویت اصلی ذیحسابان، رعایت قانون در راستای توسعه استان است و این مهم ،نیازمند ابزارهایی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای ذیحسابان فراهم آورند.
فیض اللهی افزود : ذیحساب به عنوان مشاور مالی مدیر محسوب شده و در صورتی که از این عزیزان به عنوان مشاور استفاده گردد، در پیشبرد اهداف و ماموریت های دستگاه محل ماموریت و همچنین رعایت انضباط مالی این دستگاه ها،موثر خواهد بود .
نماینده وزیر اقتصاد در استان ایلام ادامه داد : سیستم حال حاضر کشور در امور مالی حساب‌داری تعهدی است و این سیستم موجب افزایش شفافیت در نظام مالی کشور را فراهم می‌آورد.
وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور و ارتباط آن با اداره کل امور اقتصاد و دارایی گفت: سالم‌سازی، شفاف‌سازی و انضباط مالی از شاخصه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است، که در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی و ادارات کل قرار گرفته است.
خاطر نشان می شود در این نشست ها که با حضور مدیر کل اقتصاد و دارایی استان، سرپرست معاونت نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و مدیران دستگاه های مربوطه صورت گرفت ، از سه ذیحساب بازنشسته تجلیل شد و بهزاد شریفی به عنوان سرپرست ذیحسابی فنی و حرفه‌ای، محمد نصیری به عنوان سرپرست ذیحسابی اداره کل راه و شهرسازی، فرشاد افشاری به عنوان سرپرست ذیحسابی میراث فرهنگی و گردشگری معارفه شدند .
همچنین جواد ابراهیمی به عنوان ذیحساب اداره کل گمرکات استان و سرپرست ذیحسابی اداره کل هواشناسی و علی آقا صالحی نیز به عنوان ذیحساب پزشکی و قانونی و سرپرست ذیحسابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معارفه شدند .