مدیر شرکت رسانه شکوه کویر در گفت و گو با شبستان: رونمایی و عرضه بازی «ایران ۵۷» در ۲۲ بهمن امسال

پویاخبر/رحمانی گفت: مرکز هنرهای رقومی بسیج به عنوان تهیه کننده بازی «ایران ۵۷» تمایل دارد، این بازی در ۲۲ بهمن امسال رونمایی و سپس عرضه شود.عماد رحمانی، مدیر شرکت رسانه شکوه کویر و از بازی سازان کشورمان در مورد  بازی ” ایران ۵۷ ” به خبرنگار شبستان گفت: مراحل تولید اولیه بازی ” ایران ۵۷ […]

پویاخبر/رحمانی گفت: مرکز هنرهای رقومی بسیج به عنوان تهیه کننده بازی «ایران ۵۷» تمایل دارد، این بازی در ۲۲ بهمن امسال رونمایی و سپس عرضه شود.
عماد رحمانی، مدیر شرکت رسانه شکوه کویر و از بازی سازان کشورمان در مورد  بازی ” ایران ۵۷ ” به خبرنگار شبستان گفت: مراحل تولید اولیه بازی ” ایران ۵۷ ” به پایان رسیده است.

 

این بازی برای عرضه یک سری پیشرفت و اصلاحاتی دارد که امیدواریم آن را تا پایان شهریور برای عرضه به بازار آماده کنیم.
رحمانی با اشاره به اینکه تهیه کننده بازی” ایران ۵۷ “مرکز هنرهای رقومی بسیج است، عنوان کرد: تصمیم گیرنده پخش بازی ” ایران ۵۷ ” تهیه کننده آن است. تهیه کننده این بازی، مهندس مهدی جعفری، مدیر مرکز هنرهای رقومی بسیج است که تمایل دارد این بازی برای ۲۲ بهمن امسال رونمایی و سپس عرضه شود.
وی با بیان اینکه بازی ” ایران ۵۷ ” روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: کاراکتر این بازی ایلشن است که خانواده خود را در خرداد سال ۴۲ از دست داده است. ایلشن همراه عموی خود به تهران می آید و آن دو در گروه مارکسیستی فعالیت می کنند اما ایلشن متوجه اتفاقات پشت پرده می شود و به همین دلیل تغییر مسیر می دهد و جزو نیروهای مردمی و انقلابی در می آید.
مدیر شرکت رسانه شکوه کویر سبک بازی ” ایران ۵۷ ” را اکشن  و سومین شخص ذکر کرد و افزود: ” ایران ۵۷ ” حدود ۲ ساعت گیم پلی است، این بازی مراحل مختلف و متنوعی از اکشن، فکری و رانندگی دارد. ” ایران ۵۷ ” حس و حال فضای سال ۵۷ را به خوبی به مخاطب منتقل می کند.
وی با اشاره به استفاده از اسناد در بازی ” ایران ۵۷  ” تصریح کرد: سعی شده است در کنار روند قصه، مخاطب با یک سری اتفاقات آشنا شود، به عنوان مثال در قسمتی از بازی داخل اتاق روزنامه ای است که مطلبی در مورد سینما رکس در آن به چشم می خورد. در این بازی  مخاطب ضمن اینکه کاراکتر اصلی را دنبال می کند در کنار آن با ماجرای انقلاب آشنا می شود.
رحمانی خاطرنشان کرد: بازی ” ایران ۵۷  ” حاصل تلاش چندین ساله بنده و دوستانم است. امیدوارم این بازی بتواند فرهنگ انقلاب را به خوبی به بچه ها منتقل کند. روایت داستانی بازی ” ایران ۵۷ ” مستند و باورپذیر است.
سازنده بازی هایی همچون “گنجینه پنهان”، “شیطنت های علیمردان خان”، “سالهای سیاه” و “پرواز دوران” بیان کرد:  برای بازی ایران ۵۷ بیش از ۱۰۰ صفحه سند رسمی و ۷۰۰ صفحه تحقیقات تهیه شد تا بازی از هر لحاظ قابل استناد باشد.
این بازیساز با بیان اینکه ساخت بازی ” ایران ۵۷ ” از سال ۹۲ آغاز شد، یادآور شد: هدف ما این بود که به جای ساخت یک پروژه بزرگ، یک پروژه کوچک اما با کیفیت بالا بسازیم . به خاطر مشکلات بودجه ساخت بازی با مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه مرکز هنرهای رقومی بسیج قدم جلو گذاشت و از این بازی حمایت کرد.

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}