مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایلام برگزار می شود

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی امام جمعه و استاندار ایلام روز چهارشنبه در مسجد جامع برگزار می شود.   شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف فراوان و تسلیت به مناسبت درگذشت […]

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی امام جمعه و استاندار ایلام روز چهارشنبه در مسجد جامع برگزار می شود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف فراوان و تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: مراسم یادبود و بزرگداشت این شخصیت کم نظیر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۲۲ دی در مسجد جامع برگزار می شود.
این اطلاعیه می افزاید: مراسم بزرگداشت و یادبود رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مروارید استاندار، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه استان، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار می شود.
در این اطلاعیه همچنین از عموم مردم شریف و قدرشناس ایلام دعوت شده تا با حضور پرشور خود در این مراسم، یاد و خاطره آن شخصیت برجسته و بزرگوار را گرامی بدارند./خبر مرکز ایلام

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}