مرتضی اکبری؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: وام ۳۰ میلیونی در طرح بانکداری اجتماعی پرداخت می شود

مرتضی اکبری؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که به استان ایلام سفر کرده بود  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که در طی ۹ سال گذشته مبلغ  دو میلیون و ۷۰۰ هزار فقره وام قرض الحسنه معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سراسر کشور واگذار شده است.     […]

مرتضی اکبری؛ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که به استان ایلام سفر کرده بود  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که در طی ۹ سال گذشته مبلغ  دو میلیون و ۷۰۰ هزار فقره وام قرض الحسنه معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سراسر کشور واگذار شده است.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
اکبری به پرداخت ۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پرداخت این تسهیلات با  هدف توانمندسازی نیازمندان و بهبود معیشت هموطنان در استان ایلام صورت گرفته است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران  با اشاره به این که مبلغ تسهیلات پرداخت شده به اشخاص حقیقی بین ۱۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال است، یادآور شد: در تفاهم‌نامه های منعقد شده با سازمان ها و نهادها در قالب طرح حمایتی این مبلغ به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش خواهد یافت.
مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: سقف وام قرض الحسنه بانک با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار افزایش یافته است. ایشان افزود: متقاضیان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند در طرح بانکداری اجتماعی نسبت به درخواست تسهیلات وام تا سقف  ۳۰۰ میلیون ریال اقدام کنند.
این مسئول در ادامه گفت: حوزه کارآفرینی در سیاست‌های بانک در ردیف اولویت ها قرار گرفته است و  در همین زمینه بانک تلاش کرده تا با تمرکز تسهیلات خرد برای فعالیت کارآفرینی اقدامات لازم را انجام دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان این نکته که تمامی خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی در جامعه است، تصریح کرد: ما با بهره گيري از منويات دين مبين اسلام هدف نهايي خود را طراحي و پياده سازي نظام پولي اسلامي قرار داده‌ايم.
اکبری با ارزیابی عملکرد شعب و بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات سررسید شده خاطرنشان کرد: پرسنل باید برای دستیابی به اهداف و افق های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلی نسبت به ارتقاء بانک به جایگاه اصلی همت کنند.


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}