معاون وزیر کشور: ارگان های مسئول در حوزه اربعین از موازی کاری پرهیز کنند

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور از عموم دستگاه های مسئول در ایام اربعین حسینی خواست از موازی کاری در انجام فعالیت ها پرهیز کنند تا امور با انسجام بهتری انجام شود.     حسین ذوالفقاری در نشست اعضای ستاد اربعین در مرز بین المللی مهران اظهار کرد: تمامس دستگاه‌ها در بحث اجرای وظایف ستاد اربعین […]

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور از عموم دستگاه های مسئول در ایام اربعین حسینی خواست از موازی کاری در انجام فعالیت ها پرهیز کنند تا امور با انسجام بهتری انجام شود.

 

 

حسین ذوالفقاری در نشست اعضای ستاد اربعین در مرز بین المللی مهران اظهار کرد: تمامس دستگاه‌ها در بحث اجرای وظایف ستاد اربعین زیر نظر ستاد اربعین در استانها فعالیت کنند و از موازی کاری پرهیز کنند.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای هرچه مطلوب تر این مراسم در سال جاری افزود: خط مشی ستاد مرکزی اربعین به هیچ وجه افزایش هزینه سفر اربعین نیست بلکه در راستای کاهش هزینه ها نیز تلاش می کند.
معاون وزیر کشور یادآور شد: این وزارتخانه به منظور تکمیل امکانات مورد نیاز ۹۰ میلیارد ریال اختصاص داده که در سرعت بخشی به پروژه ها در دست اجرا موثر خواهد بود.
ذوالفقاری گفت: هزینه تمام شده برای سفر به عتبات عالیات غیر از ایام اربعین به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال است که این هزینه در ایام اربعین به یک میلیون و ۹۷۰ هزار ریال کاهش یافته است.
وی اضافه کرد:زائران به داشتن ویزا و گذرنامه برای ورود به مرز مهران توجه داشته باشند چرا که در صورت تجمع افراد بدون ویزا و گذرنامه، عراقی ها امسال مرز را خواهند بست.
ذوالفقاری افزود: امسال با هماهنگی هایی که با مسئولان امنیتی و انتظامی شکل گرفته قطعا شاهد کاهش ورود افراد غیرمجاز و غیرروادید به مرز هستیم و البته باید زائران حتما توجه داشته باشند در این ایام با داشتن روادید به مرزها سفر کنند.
استاندار ایلام نیز در این جلسه یادآور شد: پروژه مسیر ایلام- مهران در حال چهار خطه شدن است که تا اربعین بیش از ۷۵ درصد این محور چهار بانده می شود.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: پارکینگ ها نیز ظرفیت بسیار خوبی ایجاد شده و مشکلی از بابت پارک خودروها در شهر ایلام وجود ندارد.
وی تاکید کرد: از همه دستگاه های اجرایی که برای فعالیت و خدمات رسانی در مرز مهران حضور دارند، تقاضا داریم زیر نظر ستاد مرکزی اربعین فعالیت داشته باشند./ایرنا

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros