مهندس میرزایی؛ شهردار سرابله: هزار تن قیر رایگان به شهرداری سرابله اختصاص یافت

میرزایی شهردار سرابله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر گفت: با مساعدت جناب آقای مهندس پولادی؛ معاون محترم عمرانی استانداری ایلام و همکاری وزارت راه و شهرسازی  هزار تن قیر رایگان به شهرداری سرابله تخصیص داده شد.   وی افزود: ۶۰۰ تن آن  در مرحله اول مصوب  شده و ۲۰۰ تن آن […]

میرزایی شهردار سرابله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر گفت: با مساعدت جناب آقای مهندس پولادی؛ معاون محترم عمرانی استانداری ایلام و همکاری وزارت راه و شهرسازی  هزار تن قیر رایگان به شهرداری سرابله تخصیص داده شد.

 

وی افزود: ۶۰۰ تن آن  در مرحله اول مصوب  شده و ۲۰۰ تن آن نیز جذب گردیده است که در این راستا با پیمانکار مربوطه قرارداد لازم منعقد شده و  هفت هزارو پانصد متر از خیابانهای این شهرستان از محل قیر تخصیص یافته آسفالت صورت گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت: اعتبار این کار از منابع داخلی شهرداری و از محل ۴۰ درصد عمران شهری تامین گردیده است.
وی افزود: از محل ماده ۲۳ قانون جرائم رانندگی مبلغ یک میلیارد ریال به شهرداری سرابله اعتبار داده شد که از این محل ۴۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته و برای خرید تابلو هزینه شده است.
مهندس میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پیگیری های مستمر پس از ۵۰ سال فعالیت شهرداری در این شهرستان و عدم ایجاد سایت زباله، مبلغ پنج میلیارد ریال اعتبار از محل بند (و) تبصره شش قانون بودجه جذب شده است.
شهردار سرابله در ادامه گفت: شهرداری و شهر متعلق به شهروندان است و اگر شهروندان همکار و همیار شهرداری باشند مطمئنا شهری زیبا و باطروات خواهیم داشت.
میرزایی با اشاره به حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشان شجاع خاطر نشان ساخت:  در سنوات گذشته در مراسم چهارشنبه سوری در شهر سرابله موارد ایمنی کمتر رعایت شده است و به همین منظور شهرداری با نصب بنر در سطح شهر همشهریان عزیز را به برگزاری چهارشنبه سوری آرام دعوت نموده است.
سجاد میرزایی در پایان سخنان خود از کلیه مسئولین اجرایی استان به ویژه استاندار محترم، معاون عمرانی استاندار، امام جمعه محترم شهرستان سرابله، دکتر یگانه فرماندار شهرستان چرداول، اعضای محترم شورای اسلامی شهر که همواره یارو یاور شهرداری هستند، مدیرکل امور شهری استانداری ایلام و … تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}