میدان مدافعه و معرکه مجاهده انتخابات *سیدحرمت الله موسوی مقدم

ایلام -  بیش از ۴۵ سال است که ایادی استکبار به اتفاق خائنان خارج نشین و وطن‌فروشان خودستیز، تمام توش و توانشان را به کار گرفتند تا با آشوب‌آفرینی و امنیت‌زدایی، کُنام شیران و مهد دَلیران را با چالش مواجه کنند اما همواره با حضور شورانگیز مردم در گردابِ گِل گیر افتادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اینان به بهانه‌های مختلف و حرکت‌های هنجارشکنانه ساده‌لوحان داخلی و ساپورت و سازماندهی مستکبران مُزدبگیر مسأله ساختند و بحران به پا کردند تا از آب گِل آلود ماهی مقصود را صید کنند، لکن مردم فهیم ایران همیشه برای مسئولان نظام آبروداری کردند و قدرت آرش تبارانِ کورش‌نیا را به رخ میدان‌داران مقتدر و کدخدایان فزون خواه عالم کشیدند و بر راه نورانی فرزندان شهید و ایثارگر خمینی کبیر(ره) پای فشردند.

مردم سرافراز و هوشیار ایران در یازدهم اسفندماه سال پیش با حضور توأم با شعور خویش در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عهد خود وفا کردند و با عبور از همه مشکلات، نادیده گرفتن فواصل اجتماعی، بی اعتنا به برخی ناملایمات، بی‌تفاوت نسبت به بعضی نابسامانی‌های حاد اقتصادی باشکوه‌تر از گذشته به میدان آمدند تا حجت را بر دولت‌مردان خود تمام کنند و به دشمنان دون همت این آب و خاک بفهمانند که:

 

 

 

چو ایران نباشد تن من مباد….

ملت عزت‌آفرین ایران در حماسه اسفند سال ۱۴۰۲ نمایشی بی‌بدیل به پا کردند که افکار عمومی دنیا را متعجب، دوستان خود را خرسند و سردمداران جهان سلطه را نیز عصبانی کرد.

مردم سلحشور ایران در شور شهادت” آیت الله سید ابراهیم رئیسی” و تیم همراهش به افکار عمومی جامعه نشان داد که حفظ ایران و شکوفایی انقلاب اسلامی خط قرمز آن‌ها است.

امت عزیز ایران در تمام مقاطع تاریخ، بی توجه به خطوط کذایی و جریان‌های مجعول و خودخواه سیاسی یک‌صدا، یکدل و یک‌رنگ به مصاف منافقان و اغواگران آمده و از شرف و حریّت خود و تمامیت ارضی کشورشان حمایت و برای چندمین بار توپ تکالیف را در زمین حاکمیت (قوای سه گانه) انداخته و به وظیفه شرعی و رسالت ملی خویش عمل کردند.

اینک و پس از هجرت بی‌رجعت رئیس جمهور شهید، فقید، محترم و مغتنم، میدان دیگری باز شده و بارقه بزرگی رُخ نموده که برای گذر عالمانه و عبور عاشقانه از آن، به تقوای تام و توشه تفاهم کاملی نیاز است.

آری؛ آزمون انتخابات و گزینش جمهور گردانِ چهاردهم طبق تقدیر و صدها تفسیر در گلستان سبز سرنوشت روییده و فرصتی دیگر و خدمتی بهتر را در مسیر ما قرار داده، راه روشنی که برای تداومش به ارشاد علی دوران و یاد ابراهیم زمان نیاز مبرم است.

مردم شرافتمند و زمان شناس ایران اسلامی در میادین متعدد اثبات کرده‌اند که به خاک پاک کشور شان ارادت دارند و برای رونق و سرافرازیش حاضرند از نان و جان خود هم بگذرند، هرچند انتظارات و مطالبات به حق آنان از حاکمان، والیان و مجریان جامعه همچنان پا بر جاست.

مقابله با مکر منافقین در اول انقلاب، مقاتله با تجاوز متجاوزین در هشت سال جنگ تحمیلی، ایستادگی در عرصه‌های ملی و جهانی، حضور باشعور در صحنه‌های سهمگین سیاسی و مقاومت و ملاطفت در فراز و فرودهای تلخ اقتصادی، همه نشان از هوشیاری و حمایت مردم از نهضت با نجابت و انقلاب با اصالت خود دارد.

هشتم تیرماه امسال رقعه‌ای رنگین و ورقِ وزین دیگری از مُصحف میمون و مولود متبرک انقلاب اسلامی ایران است که به حول و قوه خدای سبحان توسط مردم به درستی، دانندگی، زکاوت و زانندگی ورق خواهد خورد و از مدعیان مخادمت و مرافقانِ مقاومت، خادمی خالص و صائمی صادق انتخاب و سکان دولت چهاردهم را به دست می‌گیرد و کشتی عدالت، شایسته سالاری، تبعیض زدایی، محروم نوازی و مبارزه بی امان با نابکارانِ هنجارشکن را در اقیانوس انقلاب اسلامی به حرکت در می‌آورد.

امیدواریم که متولیان امور و حاکمانِ ساحتِ ثغور ایرانِ با عظمت اسلامی از کُنه وجودشان به مردم خدمت کنند و با اسقاط و انکار تعلقات شخصی و تمنیات حزبی، عملا خود را نوکر جمهور تلقی و با خلوص نیت و قصد خدمت، خود را در معرض قضاوت جامعه قرار دهند تا با توکل بر خدای مهربان، به زودی میدان مدافعه و معرکه مجاهده انتخابات ثمر دهد و شاهد شکل‌گیری شاکله نظام اجرایی کشور بوده و تمام خصال خدایی و صفات پسندیده شهید خدمت و خادم ملت ” رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی ” در اذهان عمومی جامعه تداعی شود.

چنین باد.