سردار بلالی :

نترسیدن از شکست باعث موفقیت پروژه های استراتژیک جمهوری اسلامی شده است

پویاخبر - مشاور فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نترسیدن از شکست باعث موفقیت پروژه های استراتژیک جمهوری اسلامی در پروژه‌های نظامی و امنیتی شده است.
سردار علی بلالی مشاور فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای جام امید و در جمع خبرنگاران گفت: همه ما تبیت یافته مکتب امام خمینی(ره) هستیم  که عبارت مهم (ما می توانیم را به ما یاد داد و نظام جمهوری اسلامی در دوران های مختلف و در طول هشت سال دفاع مقدس وبا کسب تجربه های گران‌سنگ، آموخته است که  به پیشرفت در همه زمینه با تکیه بر دانش بومی و اعتماد به جوانان و دانشمندان خود امید و اعتماد داشته باشد.
سردار بلالی تاکید کرد: ما با استفاده از مهندسی معکوس توانستیم اولین موشک اسکاد را که برد آن به ۳۰۰ کیلومتر می رسد را ساخته و داش آن را بومی کنیم، همچنین نترسیدن از شکست  و امید به خود باعث شد در اکثر صنایع استراتژیک  پیشرفت داشته باشیم.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حوزه هوا، فضا، لایه لئو را فتح کردیم ، ماهواره‌ هایی را به فضا  پرتاب کردیم که هر نیم ساعت  یک بار تصویر ارسال می کند و این ماهواره با ارسال دقیق عکس  در زمینه های بسیاری به ما کمک می کند.
سردار بلایی تاکید کرد:  همه این پیشرفت ها را مدیون و مرهون جوانان و نخبگانی مانند شهید حاج حسن  تهرانی مقدم هستیم، موشک‌هایی  که امن ترین نقطه اسرائیل را هدف قرار دادند و با نقطه زنی دقیق همه جهان را وادار به تحسین کردند، نتيجه  تلاش و مجاهدت این شهید عزیز است.
بلالی خاطر نشان ساخت: تلاش فرزندان خدوم این آب و خاک همیشه از نظر و خاطره مردم دور نخواهد ماند، چنانچه در شب حمله موشکی سپاه به اسرائیل، مردم با حضور بر مزار شهید حاج حسن تهرانی مقدم از تلاشش برای ساختن موشک‌هایی  که امروز دشمنانش  را میخکوب می کند، قدردانی کردند و یاداش را گرامی داشتند.

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#ایلام_قهرمان
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#گروه_رسانه_ای_پویاخبر