نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در مراسم بازنشستگی سه ذیحساب پیشکسوت عنوان کرد : بازنشستگی با عزت، یک افتخار است

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام ، قدرت فیض اللهی با حضور سه ذیحساب پیشکسوت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت : : آقایان جمال الدینی ، وسیعی و یعقوب زاده بعد از تلاش بیش از […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام ، قدرت فیض اللهی با حضور سه ذیحساب پیشکسوت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت : : آقایان جمال الدینی ، وسیعی و یعقوب زاده بعد از تلاش بیش از ۳۰ سال به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند و افتخار بازنشستگی ایشان، ‌افتخار تک‌تک روزهایی است که به جامعه خدمت کرده اند و با عزت و احترام به مرحله بازنشستگی رسیده اند.

وی افزود: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود.
قدرت فیض اللهی ابراز امیدواری کرد: اداره کل شاهد تربیت افرادی ‌باشد که با همین عزت و احترام به سازمان خدمت کنند و باعث افتخار خود و مجموعه و مملکت گردند.
این نماینده وزیر ضمن آرزوی حیاتی پرنشاط برای فصل جدید زندگی بازنشستگان گفت: همکارانی که با صداقت ،درستکاری وامانت داری در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه نموده اند امروز با کوله باری از تجربه وتخصص به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند واگر محدودیتهای قوانین ومقررات نبود علاقمند بودیم که از خدمات این عزیزان بیشتر استفاده نمائیم .
وی ابراز امیدواری کرد که از تخصص وتجربه بازنشستگان در راستای رسیدن به اهداف سازمان بیشتر استفاده شود.
سعید رشنوادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل نیز در این مراسم گفت: بازنشستگی پایان کار نیست و این مجموعه همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته است که با کوله باری از تجربه همواره راه گشای فعالیت های سایر کارکنان هستند و در کنار نیروهای جوان، مسیر بهبود را برای سازمان هموار و به پویایی و رشد این اداره کل کمک می کنند.
سلمان کرمی سرپرست نظارت مالی و رییس خزانه معین استان ایلام نیز گفت : خدمات سی ساله بازنشستگان باید الگویی برای کارکنان این اداره کل باشد که با افتخار و در سایه خدمت صادقانه روزی برای آنان نیز مراسم تکریم وتجلیل برگزار شود.
کرمی یادآور شد: دوران پس ازبازنشستگی دورانی است که فرد بازنشسته باید درکنار خانواده باشد و مایه آرامش وآسایش آنان باشد. البته استفاده از تجربیات ارزشمندآنان می تواند ما را در راه خدمت مطلوب تر به مردم و دولت یاری نماید.
در پایان این مراسم از آقایان حسن وسیعی ، محمد نبی یعقوب زاده و رضا جمال الدینی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.