هدف بیمه دی ارتقای کیفی خدمات به بیمه شدگان است
غفوریان مدیر بیمه دی استان ایلام گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات پس از فروش جزو اهداف اصلی شرکت بیمه دی است.
غفوریان در ادامه با بیان این که در سال گذشته بیش از ۷۰ مورد بازدید و عیادت از بیمه شدگان و خانواده معزز ایشان انجام شده، خاطرنشان کرد: این امر در سال جدید نیز به صورت مستمر با جدیدت در حال انجام است.
ایشان یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان تابستان تعداد ۵۴ مورد دیدار از خانواده های معزز ایثارگران و دارای بیماری صعب العلاج و ۶ بیمه شده دارای بیماری صعب العلاج از بیمه شدگان سایر قراردادهای درمان تحت پوشش این شرکت انجام شد و مشکلات این عزیزان مورد پیگیری قرار گرفت.
مدیر بیمه دی استان ایلام در پایان با بیان سپاس از همکاری و همراهی بیمه گذاران از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر بیمه گذاران، اظهار امیدواری کرد که نتیجه این اقدامات باعث رضایت مندی جامعه هدف قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰