هنر هنرمند احد خرسندآقایی بافنده تبریزی در دستان ملی پوشان کشتی

بافنده خوش ذوق تبریزی تابلو فرش المپیک ۲۰۱۶ ریو را به کشتی گیران فرنگی و آزادکاران المپیکی اهدا کرد.   به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کشتی، «احد خرسند آقایی» بافنده تبریزی، تابلو فرش ۶۰ در ۷۰ سانتیمتری از المپیک ۲۰۱۶ ریو را در ۱۸ رنگ و در مدت دو ماه بافت.وی […]

بافنده خوش ذوق تبریزی تابلو فرش المپیک ۲۰۱۶ ریو را به کشتی گیران فرنگی و آزادکاران المپیکی اهدا کرد.

 

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کشتی، «احد خرسند آقایی» بافنده تبریزی، تابلو فرش ۶۰ در ۷۰ سانتیمتری از المپیک ۲۰۱۶ ریو را در ۱۸ رنگ و در مدت دو ماه بافت.
وی گفت: این هدیه را به همه ورزشکاران المپیکی به ویژه کشتی گیران اهداء می کنم و برای موفقیت آنها در المپیک دعا می کنم.
رقابت های کشتی فرنگی روزهای ۲۴ تا ۲۶ مرداد و مسابقات کشتی آزاد روزهای ۲۷ تا ۳۱ مرداد در سالن کاری اوکا شهر ریودوژانیرو شهر ریودوژانیرو انجام خواهد شد.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۶ از ۱۵ تا ۳۱ مرداد با حضور ۱۰ هزار و ۴۴۴ ورزشکار از ۲۰۶ کشور و برپایی ۳۰۴ رویداد در ۲۸ رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران با ۶۴ ورزشکار در۱۴رشته بوکس،پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است./ایرنا

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}