پرسپولیس با درخشش طارمی صدر نشین لیگ برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با پیروزی برابر نفت تهران که درهفته سوم رقابت های لیگ برتربدست آمد، درصدرجدول رده بندی این رقابت ها قرارگرفت.       پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):این دیدار که شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به میزبانی تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی […]

تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با پیروزی برابر نفت تهران که درهفته سوم رقابت های لیگ برتربدست آمد، درصدرجدول رده بندی این رقابت ها قرارگرفت.

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
این دیدار که شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به میزبانی تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد،شاکردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه ۳ برصفر برابر تیم نفت به پیروزی رسیده و برای نخستین بار درلیگ هفدهم درصدر جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند.
مهدی طارمی دردقایق ۴۶ و ۸۸ و فرشاد احمد زاده دردقیقه ۶۰ برای تیم پرسپولیس گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
نیمه نخست بازی زیبایی را ازدو تیم شاهد نبودیم، دراین نیمه بازیکنان تیم نفت با دوندگی زیاد و بازی فیزیکی برنامه های تاکتیکی پرسپولیس را برهم ریخته و به همین دلیل تلاش بازیکنان پرسپولیس برای گلزنی راه به جایی نبرد و بازی دراین نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.
مهدی طارمی دو بار و فرشاد احمد زاده یک بارفرصت گلزنی داشتند که این دوبازیکن نتوانستند از موقعیت های بدست آمده به نحو مطلوب استفاده کنند و درنقطه مقابل نیز عیسی آل کثیر نیز یک موقعیت صددرصد گل برای تیمش را از دست داد.
در نیمه دوم با اینکه شرایط زمین بازی ورزشگاه تختی برای بازیکنان پرسپولیس نامساعدبود اما آنها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و درنخستین دقیقه این نیمه محسن مسلمان با پاس زیبایی مهدی طارمی را در قلب خط دفاعی نفت صاحب توپ کرد و آقای گل لیگ شانزدهم ازاین فرصت نهایت استفاده را برد و با شوتی زیبا دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.
بازیکنان پرسپولیس دراین دقایق با دراختیار داشتن توپ و میدان ابتکار عمل را دردست داشته و چندین بار از دو جناح راست و چپ صاحب موقعیت شدند که البته به گل منجر نشد اما آنان عقب نکشیدند.
دردقیقه ۵۹ با پاس عمقی محسن مسلمان یک بار دیگر مهدی طارمی درموقعیت مناسبی قرار گرفت اما این بار او با ارسال پاس عرضی فرشاد احمدزاده را درموقعیت گلزنی قرارداد و او نیز با شوتی دقیق برای دومین بار دروازه نفت را فتح کرد.
درادامه بازی برانکو ایوانکوویچ دست به تغییر درترکیب تیمش زد و علی علیپور را دردقیقه ۶۹ از زمین خارج و گادوین منشا را جایگزین وی کرد تا حملات این تیم با شدت بیشتری دنبال شود تا به گل های بیشتری دست پیدا کنند.
درادامه بازیکنان پرسپولیس چندین موقعیت دیگر برای گلزنی بدست آوردند اما ازاین فرصت ها نتوانستند به نحو مطلوب استفاده کنند وفرصت ها برای این تیم از دست رفت.
برانکو دردقیقه ۸۵ وحید امیری را اززمین بازی خارج کرد و سیامک نعمتی را جایگزین وی کرد تا او نیز فرصت بازی برابرنفت تهران را بدست آورد.
دردقیقه ۸۸ یک بار دیگر فشار بازیکنان تیم پرسپولیس افزایش یافت و مهدی طارمی یک بار دیگر موفق به گلزنی شد او دراین صحنه از بین دو مدافع میانی نفت تهران عبور کرد وبا شوتی سرضرب دروازه نفت تهران را برای سومین بار باز کرد و به دلیل مصدومیت جای خود را به حمید رضا طاهرخانی داد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
پرسپولیس با این برد ۹ امتیازی شد و به تنهایی درصدر جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.
ترکیب تیم نفت تهران:
میلاد فراهانی، هاشم بیگ زاده، محسن بنگر، احمد ال نعمه، فرید محمدی زاده، علی زینالی، علی عزتی، فرشاد هاشمی، امیر احمد کامدار، مجتبی حقدوست، عیسی ال کثیر.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.
علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و با نشان دادن کارت زرد به مهدی طارمی و محسن مسلمان این بازیکنان را جریمه کرد.
بیش از ۲۳ هزار هوادار درورزشگاه تختی حاضر بوده و دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران را از نزدیک تماشا کردند./ایرنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}