پژمان مهدوی؛ رئیس شورای بسیج رسانه ایلام خبر داد: آغاز دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام

رئیس شورای بسیج رسانه ایلام از آغاز دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام خبر داد.پژمان مهدوی اظهار داشت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شورای بسیج رسانه استان ایلام دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام آغاز می‌شود.   رئیس شورای بسیج رسانه ایلام گفت: دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام […]

رئیس شورای بسیج رسانه ایلام از آغاز دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام خبر داد.
پژمان مهدوی اظهار داشت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شورای بسیج رسانه استان ایلام دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام آغاز می‌شود.

 

رئیس شورای بسیج رسانه ایلام گفت: دومین دوره آموزش خبرنگار حرفه‌ای در ایلام روز جمعه ۲۹ مردادماه در محل سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور اهالی رسانه و اساتید برجسته آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای این دوره آموزشی از سوی شورای بسیج رسانه ایلام اندیشیده شده و اهالی رسانه استان ایلام که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ مردادماه در این دوره آموزشی شرکت کنند.
این مسؤول اضافه کرد: در این دوره آموزشی سرفصل‌های ویژه خبرنگاران حرفه‌ای مد نظر شورای بسیج رسانه ایلام بوده و برای این دوره از وجود اساتید خبره و برجسته استان ایلام استفاده می‌شود.
مهدوی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی نیز به افراد موفق و پس از برپایی آزمون گواهی پایان دوره اعطاء شده و بنا به هماهنگی‌های صورت گرفته این گواهینامه‌ها از مرکز صادر شده و دارای ارزش و اعتبار ویژه‌ای است.
رئیس شورای بسیج رسانه ایلام گفت: قرار است در پایان دوره نیز با اهدای لوح و جوایزی از شرکت کنندگان برتر و موفق در این دوره آموزشی تقدیر به عمل آید و شرکت منظم در این دوره آموزشی از سوی اعضای شرکت کننده و بهره‌گیری از بسته‌های آموزشی و موفقیت در آزمون پایان دوره از جمله شاخصه‌هایی است که سبب گزینش افراد برتر در این دوره آموزشی خواهد بود.
وی ادامه داد: قطعا افراد موفق در این دوره آموزشی به دوره‌های تکمیلی که متعاقبا از سوی شورای بسیج رسانه ایلام اعلام خواهد شد شرکت خواهند کرد./خبرگزاری فارس

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}