استعدادهای ورزشی را بشناسیم/ میثم عبدی - فوتبال

گام بلند با « عظام» در مسیر «مهر»

پویاخبر - اسلام انصاری فر/اسم فوتبال که شنیده می شود، شور و نشاط خاص و وصف ناپذیری انسان را فرا می گیرد. دل به نفس نفس می افتد و هیجان در رگها جاری می شود.

تب فوتبال از آغاز پیدایش همواره بوده و اکنون تمام زمین را در بر گرفته و از گوشه و کنار جهان استعدادهای نابی کشف و به دنیای فوتبال معرفی می شوند.

در کشور عزیزمان ایران و در شهر ارومیه با مردمان مهمان نواز و بچه های مستعد هم فوتبال با شوق و شگفتی پیش می رود و استعدادهای بسیاری هم خود را به خوبی نشان داده اند که از آن جمله می توان به « میثم عبدی میرآبادی» اشاره کرد.

«میثم» که خاطرات خوبی از اولین حضورش در مسابقات زیر ۱۲ سال کانون های مهرعظام در کرج دارد، امیدوار است که در ادامه بتواند با تیم کانون شهرش باز در این مسابقات شرکت کند و این بار درخشان تر از سال قبل، هنر برتر فوتبالش را در کنار سایر هم تیمی هایش نشان دهد و تیمش را به جمع تیم های برتر برساند.

آرزوی بزرگ «میثم» فقط در فوتبال خلاصه می شود. او به همراه پسرعمویش «یاشار» که از بهترین های مهرعظام ارومیه است، در روزهای تعطیل هم دست از سر فوتبال برنمی دارند و در هوای پاک بیرون شهر از هر فرصتی برای بازی و روپایی زدن استفاده می کنند.

این نوجوان خوش اخلاق که متولد بهمن ۱۳۹۰ است و در سال تحصیلی جدید وارد دبیرستان دوره اول متوسطه می شود، از ۵ سالگی به فوتبال علاقه داشته و از سال ۱۴۰۱ که «مهر عظام» را تشکیل دادند، در کانون این باشگاه در ارومیه حضور دارد.

 

 

میثم می گوید که در مهر عظام خیلی مربی های با هوش و خوبی وجود دارند و تمرینات خیلی عالی پیش می رود.

او به جز مهرعظام به تیم استقلال تهران علاقه دارد و امیدوار است با دلی شاد و جسمی تندرست همیشه در درس هایش موفق باشد و بهترین فوتبالیست بشود و به آرزو هایش برسد.

یک مهاجم راست باهوش‌ و سرعتی می تواند برای هر دفاعی دردسرساز شود و «میثم» به خوبی در این پست جا افتاده و با استمرار تمرینات در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

الگوپذیری او از «علی دایی» و «نیمار» نشان می دهد که می تواند و خواستن توانستن است.

بهترین رفیق و همبازی «میثم» هم بر طبق گفته خودش«میعاد درخشانی» است؛ جدا از این که او به همراه پسرعمویش «یاشار» از بچگی با هم بزرگ شده و الان هم در مهرعظام با هم فوتبال بازی می کنند و مثل دو برادر در کنار هم هستند.

امروز با سرمایه گذاری آکادمی مهرعظام بر روی استعدادهای ورزشی محلات کم برخوردار با اولویت توجه به تحصیل می تواند همچنان امیدواری را در دل آنان زنده نگه دارد تا با فراغ بال و در کنار تحصیل ، آرزوهای زیبای خود را مرور کنند.

به امید روزی که آرزوها به باور برسند.

نام « میثم عبدی میرآبادی» را به خاطر بسپارید.