گریزی بر انتصاب مهندس کرمی در سمت معاونت عمرانی استانداری ایلام/ از ایلام برای ایلام

انتصاب معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یکی از انتخاب‌هایی است که قطعاً از روی خرد جمعی و نگاه ویژه استاندار محترم ایلام به بومی گرایی و استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی سرچشمه گرفته است.     اختصاصی پویاخبر: سیدداود سجادی اسدآبادیانتصاب مهندس احمد کرمی به عنوان عهده دار این معاونت رجعتی به روزهای […]

انتصاب معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یکی از انتخاب‌هایی است که قطعاً از روی خرد جمعی و نگاه ویژه استاندار محترم ایلام به بومی گرایی و استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی سرچشمه گرفته است.

 

 

اختصاصی پویاخبر: سیدداود سجادی اسدآبادی
انتصاب مهندس احمد کرمی به عنوان عهده دار این معاونت رجعتی به روزهای خوب گذشته است که در همین سمت توانست منشأ خدمات دهی بسیار مطلوب و رضایتمندی به مردم استان باشد و فارغ از نگاه و سلیقه سیاسی همواره یکی از شخصیتهای قابل احترام و محبوب در استان بوده که تحسین تمامی سلیقه ها و گرایش های حزبی را به خود جلب نموده است.
وی مدیری است که همواره با لبخند به مسائل و مشکلات می‌نگرد که این امر خود نشان از حسن خلق و شخصیتی آرام و بی حاشیه بودن در تمامی دوره های مدیریتی است. تسلط کامل به امورات فنی و اجرایی وی را از مدیران توانمند ساخته که در استان می توان در هر پست و مسئولیتی روی تلاش و دلسوزی اش حساب ویژه ای باز کرد.
این مسئول بی حاشیه و توانمند پیش از منصوب شدن به سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، از سال ۹۲ به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری خدمات کم نظیر و ماندگاری را برجای گذارده و هر جا که مشکل و بحرانی نمایان می‌شود، تلاش و اهتمام شبانه روزی این مدیر نیز در پی آن چشم نواز بوده است.
 از این رو در مقام احترام از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به پاس این انتصاب بجا و ماندگار، مراتب تقدیر خود را اعلام می داریم و این دیدگاه فراجناحی استاندار را می ستاییم و امیدواریم که همچنان در رابطه با مناصب و جایگاه های اداری مهم و تأثیرگذار استانی هم اینگونه با شهامت و شجاعت گام بردارند. معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یکی از جایگاه‌هایی است که مستقیم با رشد و توسعه استان سر و کار دارد و استفاده از توان و تخصص افراد ذیربط و خرد جمعی می‌تواند به عنوان یک اهرم موثر در بالندگی و پیشرفت مطرح باشد.
 این معاونت در همان ابتدای ورود سلیمانی دشتکی به استانداری با گمانه زنی ها در رابطه با تعیین معاون محل بحث و جدل بوده است. اگرچه فراز و فرودهای این معاونت با معرفی مهندس عبدالله بهادری به عنوان معاون عمرانی استاندار آغاز شد و پشت پرده هایی نگذاشت این مدیر توانمند در این سمت ماندگار کند. اما با انتصاب مهندس کرمی به عنوان سرپرست این معاونت تلخی عدم معرفی مهندس بهادری را به دست فراموشی سپرد.
چه در گذشته و چه هم اکنون، جایگاه‌ این مدیر در بین مردم و خصوصاً اصحاب رسانه همواره به عنوان فردی قابل احترام و سختکوش مطرح بوده و همه ما خدمات وی را در معاونت عمرانی استانداری و مدیریت بحران در سال‌های اخیر به یاد داریم که چگونه در راه خدمت به مردم و اعتلای نام ایلام، خستگی ناپذیر تلاش نموده است. اکنون که مهندس کرمی یکبار دیگر برای خدمت صادقانه بر مسند معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تکیه زده، باید مطابق انتظار حوزه مربوطه را با بالاترین راندمان کاری و نازلترین حاشیه همچون گذشته به پیش ببرد. قطعاً همکاری و همراهی دیگر مسئولان استان با مهندس کرمی نویدبخش آینده‌ای روشن در حوزه عمرانی است و همگان امید داریم که این استان محروم و مظلوم روزگاری توسعه و بالندگی را در تمامی جهات در خود نظاره گر باشد.

 
 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros