یادداشت/از هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادید

الفبای قلم تو قلب لبریز از محبت مردمانی است که قامتی خم از بی‌کسی و لبانی ترک‌خورده از سکوت دارند.   تو زندگی و حیات خویش را در محاصره‌ی مخاطره‌ی رویدادها و حادثات هجمه‌ها و حمله‌ها قرار داده‌اید تا حق مظلومی ضایع نشود و عمل نا میمون ظالمی حق جلوه نکند. تو بر دل سیاهی […]

الفبای قلم تو قلب لبریز از محبت مردمانی است که قامتی خم از بی‌کسی و لبانی ترک‌خورده از سکوت دارند.

 

تو زندگی و حیات خویش را در محاصره‌ی مخاطره‌ی رویدادها و حادثات هجمه‌ها و حمله‌ها قرار داده‌اید تا حق مظلومی ضایع نشود و عمل نا میمون ظالمی حق جلوه نکند. تو بر دل سیاهی شبِ سارقان بیت‌المال شبیخون زدی تا مال البیت آنان نشود. واژه‌ی ایثار هویت و از خود گذشتگی را از تو عاریت گرفته است؛ زیرا همیشه مظلومیت دیگران را تیتر خبرهای خویش نمودید و هیچ‌گاه نبود حتی یک‌بار مظلوم بودن خود را تیتر خبرهایت کنی تا خفتگان بیدار تو را ببینند. تو الفبای خوب زیستن را آموختید و از حسین گفتید که نه‌تنها خود ظالم و مظلوم نباشید بلکه آزادانه بر سینه‌ی پرزرق و برق دنیا قدم نهید.
آزادی و آزادگی صفات بی‌چون و چرای توست. چرا از هر آنچه رنگ تعلق پذیرد آزادید. و آزادگی را آزادانه با کلک آزادی پاس می‌دارید.
قامت تو هیچ‌گاه متزلزل زلزله‌های ۶، ۷ ریشتری و پس‌لرزه‌های آن نمی‌شود زیرا که استواری و استحکام تو از رقم اختلاس‌های میلیاردی « خاور » تا « باختر » حصین نشده است. باصلابت و صداقت تو کلمه کلام می‌شود و دروغ و تزویر و نیرنگ و ریا در حیاط خانه‌ی دل تو پرسه نخواهد زد.
ایثار جزء لاینفک روح  و جسم توست و بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهید تا جوانه‌های امید، نشاط و خودباوری در دل‌های مردمان رویش نمایند.
تو امانت‌دار گفتمان، رویدادها، مناسبت‌ها، ایام‌الله‌ها و اخبار هستی ثانیه‌ها بهترین فرصت‌های ثبت وقایع و انعکاس اخبار دقیق توست. و تو طلایه‌دار جبهه‌ی آگاهی و دیده‌بان بیدار و زبان گویای مردم هستید/ایسنا
دکتر فارس شریفی- رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}