مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت




تهران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، ادب مردم‌سالاری ایرانی- اسلامی را در پی دیدار رئیس‌جمهوری مستقر با رئیس‌جمهوری منتخب و تبریک نامزدها به وی را ستود.

سیدعباس صالحی، در این پیام آورده است: دیدار سریع رئیس‌جمهور مستقر با رئیس‌جمهور منتخب و نیز تبریک تمامی نامزدهای رقیب به ایشان در صبح امروز (شنبه، ۲۹ خرداد)، نمادی از ادب مردم‌سالاری ایرانی_اسلامی است.
‌این ادب ستودنی را عرف سیاست‌ورزی کنیم.

به گزارش ایرنا، چهار رقیب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هریک در پیام های جداگانه پیروزی سید ابراهیم رییسی را در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به وی تبریک گفتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد و شخصیت های مختلف سیاسی، رقبای وی در این انتخابات و مقامات خارجی به وی تبریک گفتند.

همچنین حسن روحانی رئیس‌جمهوری ظهر امروز در دفتر کار حجت الاسلام والمسمین «سید ابراهیم رییسی» در قوه قضاییه حضور یافت و انتخاب او را تبریک گفت.

این گزارش می افزاید، وزیر کشور دولت دوازدهم عصر شنبه در نشست خبری با اعلام نتایج نهایی شمارش آرا، گفت: از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر کل آرای ماخوذه، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸/۸ درصد است.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی مردم عزیز ما امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group