مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت





 

طی آیینی به صورت ویدئوکنفرانس رییس سازمان اسناد و املاک کشور ساختمان ناحیه ۲ این اداره کل در شهر ایلام افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار گروه رسانه ای ندای زاگرس، مدیرکل ثبت اسناد املاک استان ایلام در این آیین بیان کرد: این ساختمان در ۶ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۷۶۰ متر مربع، اموراتی نظیر اجرای مفاد رسمی و ثبت شرکت ها در آن انجام می شود.



حمید حیدریان با اشاره به آغاز فاز نخست این ساختمان در سال ۹۴گفت: به علت عدم تخصیص اعتبار تا سال ۱۳۹۸ تعطیل و سپس با تخصیص و تزریق اعتبار باقیمانده پروژه به مناقصه گذاشته شد.



وی افزود: برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه ۲ شهر ایلام از محل اعتبارات استانی، منابع خاص سازمان و سفر رییس قوه قضاییه ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه شد که از این‌مبلغ ۶۶میلیارد و۷۶۳میلیون ریال از اعتبارات ابلاغی و۸میلیارد و۳۱۷میلیون ریال نیز از محل اعتبارات استانی بوده است.



مدیرکل ثبت اسناد ایلام با قدردانی از دستگاه قضا و تمامی مسئولانی که در تکمیل این ساختمان نقش داشتند، اضافه کرد: برای اتمام این پروژه ۹میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و از منابع سازمان ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.



حیدریان با اشاره به اقدامات انجام شده طی سالهای اخیر در این سازمان خاطرنشان کرد: الکترونیکی شدن خدمات ثبتی و اجرای طرح کاداستر از خدمات ویژه ی اداره ثبت اسناد و املاک است.



حیدریان گفت: شهرستان های بدره، چوار و هلیلان نیازمند اداره ثبت اسناد و املاک هستند که هم اکنون استیجاری هستند،  همکاری و توجه ویژه ی رئیس سازمان اسناد و املاک کشور را برای تحقق این‌مهم خواستاریم.



وی گفت:  ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان سیروان با پیشرفت فیزیکی ۶٠ درصد در دست احداث است.



 در این آیین ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک استان های، ایلام، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس سازمان اسناد و املاک کشور افتتاح و به بهره برداری رسیدند.



معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: در ماه پرخیر و برکت ربیع الاول چهار پروژه در چهار استان ایلام، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان به طور همزمان با مجموع اعتبار  ۴۵۰میلیارد ریال افتتاح شدند.



ذبیح الله خداییان در این مراسم بیان کرد: تحول همه جانبه را در دستور کار قرار داده ایم در همه ی بخش ها از جمله تسریع در اجرای طرح مهم و ملی کاداستر، تسریع در الکترونیکی کردن امور، تسریع در ثبت شرکت ها و مالکیت معنوی اشخاص، بهبود فضای فیزیکی واحدهای ثبت را در دستور کار قرار داده ایم.



وی گفت: از جمله سازمان هایی که با کمبود جدی فضای فیزیکی مواجه است، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است تاجایی که از مجموع ۴۸۰ واحد ثبتی،۱۵۰واحد استیجاری و همچنین در واحدهایی در محل های نامناسب مشغول به فعالیت هستند، لازم به ذکر است ۱۶۰واحد ثبتی فرسوده هستند و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.



این‌ مسئول خاطرنشان کرد: با کمک و حمایت دولت و مجلس گام های مهمی برای بهبود و کیفیت فضای فیزیکی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برداشته شده که از سال گذشته تا الان ۶۰ پروژه ساختمانی را شروع به احداث یا افتتاح کردیم.



وی معتقد است آیندۀ روشنی را می توان برای فضای فیزیکی واحدهای ثبتی متصور بود، در حالتی که بدون فشار به بودجه کشور ساماندهی شود و در خور و شأن مراجعین باشد.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

 

***

#من_ماسک_می_زنم



***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

 

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

 

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

 

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group