مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت





ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام اختصاص خط اعتباری ویژه به استان است که پیگیر آن برای رفع مشکل منابع بانک ها هستیم.



جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: یکی از مشکلات کلی استان در بحث بانک ها عدم همخوانی منابع و مصارف است که بطور معمول مصارف بانک ها بیش از میزان منابع اختصاص یافته است.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری قرار شد یک خط اعتباری ویژه به استان اختصاص یابد که تاکنون ابلاغ نشده و پیگیر اجرای آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: با اختصاص این خط اعتباری بسیاری از مشکلات بانک ها در خصوص ارباب رجوع هایی که نیاز به تسهیلات موردی دارند، برطرف می شود.

رستمزاد تاکید کرد: بانک های استان نهایت همکاری را دارند اما مردم نیز به دلیل مشکلات اقتصادی نیازمند، حمایت و دریافت تسهیلات هستند.

وی از مدیران عامل بانک های استان خواست کارمندان خود را در نحوه برخورد با ارباب رجوع توجیح کنند که مشکلی از نظر زیرسوال بردن همه خدمات بانک با یک برخورد نامناسب ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را قانونی و لازم الاجرا برشمرد و گفت: بانک ها و دستگاه های که برای رفع مشکل طرح ها مصوبات به آنها مرتبط است باید حتما مطابق قانون آن را اجرا کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

 

***

#من_ماسک_می_زنم



***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

 

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

 

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

 

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group