پویاخبر - تهران - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت پیامی ارسال کرد.
تهران-وزیر امور خارجه روز سهشنبه در لاهه در نشست سالانه کنوانسیون منع سلاحهای شیمیایی شرکت میکند؛ اجلاسی که برای ایران فقط یک رویداد دیپلماتیک نیست، بلکه عرصهای برای یادآوری تجربه تلخ حملات شیمیایی صدام و پیگیری عدالت در پرونده همکاری شرکتهای آلمانی با برنامه تسلیحات شیمیایی عراق به شمار میرود.