مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت





ایلام - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: فراخوان دریافت ثبت مکتوب خاطرات مادران ایلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس از امروز آغاز شده است.



محمدرضا رستم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این فراخوان نوجونان ۱۱ تا ۱۷ سال استان ( عضو کانون یا خارج از کانون ) می توانند با نگارش خاطرات ماداران یا مادربزرگ های خود در این جشنواره ادبی شرکت کنند.

وی افزود: هر نوجوان مجاز است پنج اثر را به دبیرخانه فراخوان واقع در بلوار شمالی امام خمینی (ره) مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام پور یادآور شد: شرکت کنندگان مجاز هستند در بخش های متن ادبی، خاطره نویسی یا داستان بر پایه واقعیت شرکت کنند و مطالب را طبق دیدگاه و برداشت نوجوانانه خود به رشته تحریر درآورند.

رستم پور اضافه کرد: از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس نوجوانان فرصت شرکت در این فراخوان را دارند و برگزیدگان نیز آذرماه همزمان با برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی در خصوص هدف از برگزاری این فراخوان نیز توضیح داد: تقویت هنر نویسندگی و قدرت تخیل بچه ها و نیز آشنایی نوجوانان با دروان دفاع مقدس و پیشینه جنگ استان ایلام از زبان ماداران و ماربزرگ های خود به عنوان یک شاهد عینی است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام تاکید کرد: باتوجه به اینکه استان ایلام در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید قرار دارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این کنگره با مشارکت بچه های عضو کانون نقش آفرینی می کند.

به گزارش ایرنا، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با ۲۲ مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت های مراکز کانون در بستر فضای مجازی برای اعضای کانون ارائه می شود.

چهارم آذرماه اجلاسیه پایانی کنگره سه هزار شهید استان ایلام برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group