مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 



تهران - رئیس دفتر رئیس جمهور رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات این قشر زحمتکش جامعه را از اولویت های دولت یازدهم و دوازدهم عنوان کرد و گفت که این دولت حامی کارگران عزیز است.

دکتر محمود واعظی عصر دوشنبه و در دیدار اعضای هیات اجرایی مرکزی خانه کارگر با اشاره به شرایط سخت امروز کشور ناشی از تحریم های بی سابقه آمریکا و تحمیل شرایط جنگ اقتصادی به مردم از سوی دشمنان، تاکید کرد: خوشبختانه با مقاومت مردم و تدابیر اتخاذ شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت، سال سخت را پشت سر گذاشته ایم و آمارها و شواهد نشانگر آرامش تدریجی در جامعه و بازار است ولی همواره باید برای حل مشکلات طبقات ضعیف جامعه تلاش کنیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور با تشریح آثار روانی تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان بر مردم ، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و تدابیری که از سوی دولت اتخاذ شد و همچنین مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، فضای عمومی کشور در ماه های اخیر تغییر کرده و با افزایش اعتماد عمومی در جامعه به اقدامات و تصمیمات مسئولان کشور، شرایط رفته رفته بهتر شده و جامعه آرامش بیشتری یافته است.
دکتر واعظی با بیان اینکه از نظر شرایط سیاسی نیز امروز شرایط کشور به مراتب بهتر است ، به مذاکرات انجام شده از سوی رئیس جمهور با همتای فرانسوی خود و همچنین دیدارهای اخیر وزیر امور خارجه در همین ارتباط اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا از خروج از برجام، تحریک ایران به خروج از برجام بود اما خوشبختانه امروز از نظر سیاسی با دیپلماسی فعال دولت ، آمریکا منزوی شده و از دستیابی به اهدافش ناکام مانده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز ثبات نسبی در بازار ارز ایجاد شده و روند افزایش قیمت ها متوقف شده است، گفت: برای عبور از شرایط سخت نیاز به همدلی، انسجام و پشتیبانی همگانی داریم.
دکترواعظی همچنین به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس در سال جاری اشاره کرد و افزود: فضای انتخاباتی ایجاب می کند که نامزدها نسبت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود اقدام کنند اما در شرایط امروز کشور برای مقابله با توطئه ها و اقدامات دشمنان نظام بیش از همه نیازمند همدلی و اتحاد در بین همه گروه‌ها و اقشار جامعه هستیم و باید در اظهار نظ‌رها منافع ملی و امنیت کشور مورد قرار گیرد.
علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از سخنان دکتر واعظی ، با تبریک هفته دولت به مسئولان کشور خاطرنشان کرد: کنترل و مهار افزایش نرخ ارز و بهبود شرایط کشور در ماه های اخیر با اقدامات و تدابیر انجام شده از سوی دولت، یک اقدام مدیریتی ارزنده بود.
محجوب تصریح کرد: نتایج تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی دولت برای مقابله با تحریم های ناعادلانه آمریکا و جنگ اقتصادی علیه مردم ایران، در چند ماه اخیر بیش از پیش آشکار شد که نشان از موفقیت اقدامات و مقاومت ملت در برابر این فشارها دارد.
رئیس خانه کارگر به نمایندگی از کارگران کشور برای دولت تدبیر و امید در ادامه راه مدیریت کشور و تلاش برای حل مشکلات و بهبود شرایط جامعه آرزوی موفقیت کرد./ایرنا

 

 

 

 

×××

 

   

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

   

 ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴ - ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

  

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group