مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 

‍ایلام - جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش زیادی برای به حاشیه راندن و کمرنگ جلوه دادن دفاع مقدس کردند ولی دفاع مقدس با بهره‌مندی از جایگاه و پایگاه قوی مردمی، زنده و پویا مانده است.

 سردار قدرت اله کریمیان در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ۱۱ حضرت امیرالمؤمنین(ع) و گرامیداشت یاد شهید بسطامی اظهار کرد: دشمن با شیوه‌های مختلف و دسایس گوناگون به دنبال جدا کردن مردم به ویژه نسل جدید از هویت اصیل خود و انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای دفاع مقدس است و در این راه از انواع ابزارها بهره می‌گیرد.

وی افزود: نوع نگاه ما به دفاع مقدس و ایثارگران قهرمان جنگ تحمیلی و تلاش برای زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی ایثار و شهادت آینده این کشور را تامین و روشن می‌کند.

کریمیان تاکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا مورد نیاز جامعه و مورد استقبال همه مردم است و برگزاری یادواره‌ها و حرکت بر مبنای آرمان‌های شهدا، آینده کشور و دست‌یابی به تمدن بزرگ اسلامی را میسر می‌کند.

بخش تفکیک ناپذیر هویت ما دستاوردهای دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام با بیان اینکه دفاع مقدس توان واقعی ایران را به دنیا نشان داد، تاکید کرد: هر کشوری برای عرض اندام به هویت ملی مقتدر نیاز دارد و در کشور ایران اسلامی نیز بخش تفکیک‌ ناپذیر هویت ما دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌های ایثارگران به ویژه شهدا است.

سردار کریمیان ادامه داد: ایران در دفاع مقدس به قدرت مورد نیاز خود رسید و به برکت دفاع مقدس کشور ما هویت واقعی و اصیل خود را در سایه رشادت اسطوره‌های شجاع خود به دنیا نشان داد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در جهان و به ویژه در بین کشورهای منطقه و در میان ملل آزادیخواه به برکت دفاع مقدس و خون شهدا و با گذشتن از سختی ها به یک الگو، معیار و شاخص دفاع مقدس تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) به نقش فرماندهان و نیروهای اطلاعات و عملیات و نقش بسیار مهم آنها در مدیریت عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای اطلاعات و عملیات چشمان بیدار فرماندهان گردان‌های رزمی بودند.

کریمیان پیروزی و موفقیت در اجرای عملیات‌های بزرگ را مدیون رزمندگان اطلاعات و عملیات عنوان کرد و افزود: این نیروها در اوج سختی‌ها طرح ریزی عملیات را انجام داده و ظرفیت‌ها، نقاط قوت و ضعف دشمن را شناسایی می‌کردند.

به گزارش ایرنا، این آیین در قرارگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) در منطقه عملیاتی و یادمان بانروشان در حد فاصل ایلام - مهران با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای اطلاعات عملیات استان برگزار شد.

استان ایلام بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده که نسبت به جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین آمار ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group