آگهی مزایده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام/ فروش فوق العاده املاک و مستغلات بصورت نقد و اقساط (نوبت دوم)

پویاخبر - اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نظر دارد یکی قطعه زمین متعلق به خود با شماره مزایده ۲۰۰۴۰۰۵۳۲۸۰۰۰۰۰2را از طریق برگزاری مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) را به صورت الکترونیکی و با شرایط نقد و اقساط به فروش برساند.

لذا متقاضیان خرید می توانند برای بازدید از ملک مورد نظر، طبق مشخصات ذیل و برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری مزایده از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ لغایت ۱۴۰۴/۰۷/۲۴ به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام –اداره پشتیبانی مراجعه فرمایند و یا مدارک و فرم های مربوطه را از سایت معرفی شده اخذ نمایند.

ملاحظات:
۱) کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ، بازگشایی پاکت ها و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم صرفا از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) با آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
۲) کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات ، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب می باشد.
۳) متقاضیان برای شرکت در مزایده می بایست سپرده ای به مبلغ جدول ذیل را به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماهه یا بصورت فیش نقدی به شماره حساب شماره ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۴۹۶۲ نزد بانک ملی به نام وجوه عمومی اعتبارات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز و پس از بارگزاری در سامانه ستاد اصل فیش را تحویل این اداره کل نموده و رسید دریافت نمایند.
۴) متقاضیان می بایست تصویر ضمانتنامه بانکی یا رسید سپرده پرداخت شده را به همراه فرمهای امضاء شده شرایط شرکت در مزایده و پیش نویس قرارداد را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند. شایان ذکراست آن دسته از مزایده گرانی که اقدام به تهیه ضمانتنامه معتبر بانکی می نمایند می بایست تا روز قبل از بازگشایی پیشنهادات اصل ضمانتنامه بانکی را تحویل این اداره کل به نشانی ایلام –بلوار دانشجو – میدان دفاع مقدس – روبروی شرکت آب و فاضلاب استان – اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام – طبقه همکف – اداره پشتیبانی تحویل نماییند.
۵) پرداخت هرگونه مالیات، عوارض تا زمان نقل و انتقال بر عهده فروشنده می باشد.
۶) پرداخت کلیه هزینه های کارشناسی، نشر آگهی، تهیه و نصب بنر و هزینه کارمزد سامانه و… تماماً بر عهده برنده مزایده می باشد.
۷) فروشنده در ردّ یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله و همچنین تمدید مهلت مزایده یا ابطال آن به هر شکل مجاز و مختار است.
۸) پیشنهادات فاقد سپرده و یا مخدوش و مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط و تکمیل و رعایت مفاد فرم های شرکت در مزایده که از طریق این اداره کل ارائه می گردد، الزامی است.
۹) متقاضیان دارای شخصیت حقیقی می بایست زیر تمامی مدارک را امضاء و اثر انگشت نمایند و متقاضیان دارای شخصیت حقوقی می بایست زیر تمامی مدارک را به مُهر و امضاء مسئولین ذیربط برسانند.
۱۰) حضور کلیه شرکت کنندگان یا نماینده آنان با ارائه معرفی نامه در جلسه مزایده آزاد است و عدم حضور هر یک یا کلیه شرکت کنندگان موجب هیچ ادعایی از طرف آنان نخواهد بود.
۱۱) مذکوراً توصیه می¬شود متقاضاین محترم به اطلاعات مندرج در ستون توضیحات هر ملک توجه و ضمن رعایت مفاد مندرج در برگ شرایط شرکت در مزایده از ملک مورد نظر حتما” بازدید بعمل آورند.
۱۲) لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره مرکز و راهبری سامانه ستاد: (۴۱۹۳۴-۰۲۱).
۱۳) اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها در سایت سامانه ستاد (www.setadiran.ir) بخش ” ثبت نام / پروفایل مزایده گر ” موجود است.
۱۴) پیگیری اخذ مفاصا حسابهای لازم و پرداخت هزینه های مربوط به تنظیم سند قطعی درخصوص آن دسته از املاکی که تفویض مالکیت آنها به صورت وکالتی درج گردیده است به عهده خریدار می باشد.
۱۵) برنده مزایده می بایست حداکثر ۳۰ روز بعد از اعلام برنده شدن توسط این اداره کل مبلغ ۳۰ درصد از کل مبلغ پیشنهادی را پرداخت نماید و فیش بانکی را در سامانه ستاد بارگذاری نماید و مابقی مبلغ قرارداد را رو بصورت قسطی طی ۹ ماه ( نه قسط یک ماهه یا سه قسط سه ماهه یا یک قسط نه ماهه)پس از ارئه ضمانتنامه معتبر نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید. ( لازم به ذکر است مدت اعلام شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود)
۱۶) تحویل ملک به خریدار پس از وصول ۷۰ درصد از ارزش ملک صورت می پذیرد.
۱۷) انتقال سند پس از پرداخت تمام بهای ملک و سایر هزینه های مربوط به خریدار صورت می پذیرد.
۱۸) در صورت عدم پرداخت مبلغ معامله، سپرده برنده اول بنفع اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضبط و مورد مزایده به برنده دوم مزایده بر اساس بالاترین قیمت واگذار خواهد شد.
توضیحات:
* آدرس : اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به نشانی : ایلام –بلوار دانشجو – میدان دفاع مقدس – روبروی شرکت آب و فاضلاب استان – اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام
* تلفن¬ تماس : ۰۸۴۳۲۲۲۴۳۱۰-۰۸۴۳۲۲۲۳۳۳۵
* آدرس اینترنتی :http://www.emdadimam.ir
* تاریخ دریافت اسناد در سامانه ستاد : از ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ لغایت ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۲۴
* تاریخ بازدید : از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ لغایت ۱۴۰۴/۰۸/۰۷ از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ ظهر (بجز روزهای تعطیل)
* مهلت ارسال پیشنهادات : از ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ لغایت ۱۴۰۴/۰۸/۰۷ ساعت ۱۷
* زمان بازگشایی پاکات مزایده : ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
* تاریخ اعلام به برنده : ساعت ۱۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۱
* محل بازگشایی پاکات مزایده: ایلام –بلوار دانشجو – میدان دفاع مقدس – روبروی شرکت آب و فاضلاب استان – اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام سالن جلسات طبقه سوم.

 

شناسه آگهی: ۲۰۱۸۷۰۶

منتشر شده در هفته نامه ندای زاگرس شماره ۶۵۸ مورخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۴