راهاندازی دستگاه الکترولیز نمک در تصفیهخانه آب ایلام؛ گامی در مسیر ایمنی و سلامت آب شرب
به گزارش روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی با اشاره به مزایای این اقدام اظهار کرد: استفاده از فناوری الکترولیز علاوه بر ارتقای سطح ایمنی تأسیسات و حفاظت از نیروی انسانی، موجب پایداری در فرآیند گندزدایی و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی شهروندان میشود.
وی تأکید کرد: تجهیز سایر تصفیهخانهها و تأسیسات شهرستانهای استان به این دستگاهها نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.





























ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰