تهران- وزیر راه و شهرسازی گفت: مکانیسم ماشه چیز جدیدی علیه کشورمان نداشت و بند و تبصرهای اضافه نشد، بلکه همه تحریمهای ظالمانه موجود علیه کشورمان تکرار شد.
ایلام -استاندار ایلام با اشاره به مراحل پایانی فعالسازی منطقه آزاد تجاری مهران اعلام کرد که رایزنیهای لازم در این زمینه در حال انجام است و امید میرود با آغاز فعالیت این منطقه، جهشی قابل توجه در صادرات غیرنفتی استان و بهرهگیری بهتر از بازارهای هدف، بهویژه کشور عراق، محقق شود.
ایلام -مدیرکل گمرک استان ایلام اعلام کرد که در نیمه نخست سال جاری، ۶۹۴ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۹۹ دلار انواع کالا به وزن یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۳۳۰ تن از طریق مرز بینالمللی مهران به عراق و دیگر کشورها صادر شده است.
ایلام -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام اعلام کرد که توانمندسازی ۱۹۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد در سال جاری هدفگذاری شده و ۵۴۷۲ نفر نیز آموزشهای فنی و حرفهای کاربردی دریافت میکنند.
تهران- در ادامه سیاستهای خصمانه واشنگتن و متحدان اروپاییاش علیه جمهوری اسلامی ایران، قطعنامه پیشنهادی روسیه و چین برای جلوگیری از بازگشت تحریمهای سازمان ملل در شورای امنیت رأی نیاورد و روند موسوم به «پسگشت» (اسنپبک) وارد مرحله نهایی شد و غرب با این اقدام، بار دیگر مسیر تقابل را به جای دیپلماسی برگزید.
تهران- وزیر امور خارجه در آستانه رایگیری شورای امنیت برای تمدید قطعنامه ۲۲۳۱ از این شورا خواست مسئولانه عمل کند.
تهران- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در صورت فعال شدن«اسنپ بک»، ایران همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی را تعلیق خواهد کرد.
مسکو- معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با ابراز رضایت از نتایج سفر به روسیه، آن را «به موقع»، سازنده و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: بهرهگیری از فرصتهای فراهم شده در این سفر سبب شد که طرحهای آینده همکاری دو کشور را با سرعت و سهولت بیشتری جلو ببریم.
تهران- تیم ملی چوگان ایران که سهمیه حضور در جامجهانی را کسب کرده بود، به دلیل عدم صدور ویزای تعدادی از بازیکنان، به رقابتها نرسید.
کرمان - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز بیش از هر زمانی به وحدت واقعی کلمه و استقامت نیاز داریم تا به پیروزی نهایی برسیم.