نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
بجنورد- معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسانشمالی گفت: خشکسالی و کاهش بارندگیها سبب افزایش آفتهای جنگلی در عرصههای مختلف این استان شده است.