نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
پویاخبر - مدیرعامل شرکت گاز ایلام از آغاز طرح پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف صرفهجویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارات و سازمانهای دولتی استان آغاز شده است.