تهران- معاون اجرایی رئیسجمهور با بیان اینکه رئیسجمهور پزشکیان به وعده «ایران متعلق به همه ایرانیان» پایبند است، گفت: هرچند شیوه اجرای آن ممکن است برای برخی محل گفتوگو باشد اما نگاه رئیس دولت چهاردهم مبتنی بر وفاق و همدلی ملی است و همه ما باید کمک کنیم کشور با همافزایی و دوری از سهمخواهیهای بیثمر، از مشکلات عبور کند.
تهران- ۲۲ بهمن روز «ایران برای همه ایرانیان»بود؛ همه آمدند تا باردیگر با پیرجماران، خلف صالح ایشان و گفتمان انقلاب عهد و پیمان ببندند و بگویند«ملتِ ما» بیدی نیست که با بادها ـ بخوانید تحریمها و تهدیدهای رئیسجمهور آمریکا ـ بلرزد. اینجا سرزمین شیران است.